۱۲ مرداد ۱۳۹۳، ۱۶:۴۰

شمیل کمیل در گفتگو با مهر:

آکادمی های فوتبال آسیا فاصله زیادی با اروپا دارند

آکادمی های فوتبال آسیا فاصله زیادی با اروپا دارند

همدان – خبرگزاری مهر: ناظر ویژه کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: آکادمی های فوتبال آسیا قطعا با آکادمی هایی از جمله منچستریونایتد فاصله زیادی دارد چراکه تعداد آکادمی ها در آسیا بسیار محدود است و اگر تعداد آنها بیشتر شود می توانیم به کشورهای اروپایی برسیم.

شمیل کمیل در حاشیه سفر به همدان برای شرکت در مسابقات فوتبال نوچوانان زیر 14 سال آسیا گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: در AFC دپارتمانی مختص فوتبال بانوان داریم که بسیار فعال است و مسابقات فوتبال زیر 14 سال آسیا را در کار خود دارند.

وی گفت: در همین راستا مسابقات فوتبال زیر 14 سال بانوان نیز برگزار شد که تیم ملی فوتبال بانوان ایران نیز حضور داشت.

ناظر ویژه کنفدراسیون فوتبال آسیا افزود: کشور ایران در رابطه با فوتبال بانوان بسیار فعال بوده و به خوبی در آسیا ظاهر شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه آکادمی های فوتبال مختلفی در دنیا وجود دارد، عنوان داشت: آکادمی ملی، باشگاهی و آکادمی هایی که تنها مرتبط با فوتبال هستند و خود فدراسیون با آنها کار می کند، از جمله آکادمی ها است.

شمیل کمیل اضافه کرد: در آکادمی های ملی هدف آماده کردن بازیکنان برای حضور در تیم های ملی و در خدمت گرفتن آنان در تیم ملی کشورها است.

ناظر ویژه کنفدراسیون فوتبال آسیا بیان داشت: در آکادمی ها بازیکنان را در رده های مختلف سنی پرورش می دهند و هدف اصلی توسعه فوتبال در بین بازیکنان است.

وی در ادامه گفت: آکادمی های فوتبال آسیا هنوز از آکادمی های کشورهای اروپایی عقب است و فاصله زیادی با آنان دارد و البته آکادمی های موفقی در آسیا و جهان نیز وجود دارند.

ناظر ویژه کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: آکادمی های فوتبال آسیا قطعا با آکادمی هایی از جمله منچستریونایتد فاصله زیادی دارد چراکه  تعداد آکادمی ها در آسیا بسیار محدود است و اگر تعداد آنها بیشتر شود می توانیم به کشورهای اروپایی برسیم.

کد خبر 2342405

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha