۱۲ مرداد ۱۳۹۳، ۱۷:۱۰

رقابتهای جام زیلکوفسکی - لهستان؛

نمایندگان ایران در انتظار راهيابي به گروه شانس مجدد

نمایندگان ایران در انتظار راهيابي به گروه شانس مجدد

مسابقات چهار وزن دوم رقابتهای بین المللی کشتی آزاد جام زیلکوفسکی لهستان در حالي از صبح امروز یکشنبه در شهر دبروا در حال برگزاری است كه نمايندگان ايران با قبول شكست، چشم انتظار صعود حريفانشان به فينال و ماندن در گروه شانس مجدد هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، دو نماینده ایران در وزن 86 کیلوگرم امروز به مصاف حریفان رفتند که پس از دو پيروزي در دور اول، در دور بعدي مغلوب حريفان توانمند خود شدند.

بر اين اساس محمدحسین محمدیان پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 8 بر 7 احمد بلیچی از ترکیه را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه 5 بر 4 مغلوب استفان ورب نفر سوم جهان از مجارستان شد و باید منتظر حضور این کشتی‌گیر در دیدار فینال باشد تا وی نیز شانس حضور در گروه بازنده‌ها را داشته باشد.

محمدجواد ابراهیمی نیز در دور نخست با نتیجه 10 بر صفر از سد پاتریک دوبلینوفسکی از لهستان گذشت، اما در دور دوم مقابل عبدالرشید سعداله‌یف نفر اول رقابت های قهرمانی روسیه و قهرمان اروپا با نتیجه 9 بر 3 شکست خورد و باید متظر کشتی‌های بعد این حریف روس باشد.

بدين ترتيب نماينگان كشورمان بايد همچنان منتظر كشتي‌هاي رقباي خود باشند تا شايد بتوانند در گروه شانس مجدد براي كسب مدال برنز بجنگند.

کد خبر 2342427

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha