۱۲ مرداد ۱۳۹۳، ۱۷:۲۳

«درد مشترک» زنان و دختران غزه در شبکه دو

«درد مشترک» زنان و دختران غزه در شبکه دو

مدیر گروه خانواده شبکه دو از پخش برنامه «درد مشترک» با هدف حمایت از مادران، زنان و دختران غزه خبر داد و اعلام کرد این برنامه از امشب، 12 مرداد با اجرای محمد جعفر خسروی روی آنتن می‌رود.

مریم جلالی در گفتگو با خبرنگار مهر از راه اندازی یک کمپین رسانه‌ای برای حمایت از زنان، کودکان و دختران غزه خبر داد و اظهار کرد: این کمپین با محوریت شبکه دو و با هدف ایجاد یک موج رسانه‌ای و همگرایی عمومی برای همدردی با این مردم مظلوم راه اندازی شده است.

وی افزود: برنامه ترکیبی «درد مشترک» کاری از گروه خانواده شبکه دو سیما است که پخش آن از امشب، 12 مرداد ساعت 21 در شبکه دو آغاز می‌شود و از  13 تا 17 مرداد هر روز در دو باکس 11 تا 12:30 و 21:30 تا 22:30 روی آنتن تلویزیون می‌رود.

مدیر گروه خانواده شبكه دو تصریح کرد: این برنامه هر شب با دعوت از یک مهمان ویژه از میان چهره‌های فرهنگی، سیاسی و... پخش وله‌ها و گزارش‌های مرتبط به بررسی وضعیت زنان، کودکان و دختران غزه می‌پردازد. 

جلالی در پایان گفت: علاوه بر پخش برنامه «درد مشترک» از  این شبكه، برنامه «عصر خانواده» نیز به منظور همراه شدن و همدست شدن مسلمانان برای همیاری زنان و دختران غزه پخش خواهد شد.

کد خبر 2342459

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha