۱۳ مرداد ۱۳۹۳، ۱۵:۵۰

دعوت حوزه هنری از فعالان اقتصادی برای شركت در نمایشگاه ملزومات مدرسه

دعوت حوزه هنری از فعالان اقتصادی برای شركت در نمایشگاه ملزومات مدرسه

حوزه هنری كودك و نوجوان از كلیه تولیدكنندگان و تأمین‌كنندگان برای شركت در نخستین نمایشگاه ملزومات مدرسه دعوت كرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی مقامی، معاون تجاری‌سازی حوزه هنری كودك و نوجوان با اعلام این خبر افزود: برای عرضه مستقیم كالاهای حامل نمادهای فرهنگی بومی به خانواده‌ها، شهرداری تهران و حوزه هنری كودك و نوجوان، مجموعه نمایشگاه ها و فروشگاه هایی را در سطح شهر تهران برگزار خواهند كرد.

مقامی اعلام كرد: در این مجموعه نمایشگاه ها، نوشت‌افزار، كیف، كوله، اسباب‌بازی، اقلام تزیینی، وسایل آموزشی و كمك آموزشی، مبلمان اتاق كودك و دیگر كالاهایی كه در آن ها از طرح های بومی استفاده شده، به خانواده‌ها عرضه خواهد شد تا ضمن آشناسازی آنان با توانمندی‌های فعالان در این جهاد اقتصادی فرهنگی، امكان تهیه این اقلام به شكل یكجا و با بهای مناسب مهیا گردد.

معاون تجاری‌سازی حوزه هنری كودك و نوجوان در این زمینه گفت: از كلیه تولیدكنندگان و واردكنندگان نوشت‌افزار، اسباب‌بازی، اقلام تزیینی، مبلمان اتاق كودك، وسایل آموزشی و كمك‌آموزشی و ... كه محصولات آن ها، مروج نمادهای فرهنگی ایرانی اسلامی یا فاقد نمادهای فرهنگی مهاجم است، دعوت می‌شود حداكثر تا تاریخ 20 مرداد با مراجعه به دبیرخانه این مجموعه نمایشگاه ها در حوزه هنری كودك و نوجوان واقع در تهران، میدان آرژانتین، خیابان شهید احمد قصیر، خیابان دوازدهم غربی، شماره 3 و ثبت كالاهای خود، امكان عرضه آن ها را به وجود آورند.

کد خبر 2342951

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha