۱۴ مرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۱۴

معاون ناجا به مهر خبر داد:

«قورباغه و قناری» سریال احتمالی نوروز است/ داستان پلیسی با دستمایه طنز

«قورباغه و قناری» سریال احتمالی نوروز است/ داستان پلیسی با دستمایه طنز

معاون اجتماعی ناجا با بیان اینکه ممکن است «قورباغه و قناری» سریال نوروز شبکه یک باشد، از اختصاص زمان بیشتر برای تصویربرداری سریال «آمین» و برداشتن فشار شتاب برای رساندن سریال به هفته ناجا خبر داد.

سردار سعید منتظرالمهدی معاون اجتماعی ناجا در گفتگو با خبرنگار مهر درباره تازه‌ترین مشارکت‌های ناجا در سریال‌سازی توضیح داد: سریال «قورباغه و قناری» به کارگردانی مهدی فخیم‌زاده تازه‌ترین همکاری ما با تلویزیون است که امروز سه‌شنبه 14 مرداد کلید می‌خورد و کارگردان نقش اصلی سریال را هم برعهده دارد.

«قورباغه و قناری» شاید سریال نوروزی شبکه یک شود

وی افزود: این سریال در حوزه پلیس مبارزه با مواد مخدر و کاری در ژانر طنز موقعیت است و داستان بسیار جذابی دارد که در 10 قسمت روایت می‌شود تا از شبکه یک سیما روی آنتن برود.

معاون ناجا اعلام کرد: امکان دارد این سریال در جدول پخش عید شبکه یک قرار بگیرد اما هنوز به نتیجه نرسیده‌ایم اما این امکان وجود دارد.

تلاقی نوروز با فاطمیه دلیل انتخاب سریال 10 قسمتی

منتظرالمهدی در پاسخ به اینکه چطور یک سریال 10 قسمتی برای تعطیلات نوروز در نظر گرفته می‌شود، گفت: عید نوروز با ایام فاطمیه تلاقی دارد و بعد از شهادت حضرت زهرا (س) پخش سریال ویژه نوروز آغاز خواهد شد.

یک سریال پلیسی متفاوت

معاون اجتماعی ناجا درباره برخورد این سریال با طنز با توجه به موضوع حساس آن توضیح داد: در این طنز موقعیت اتفاقاتی که رخ می‌دهد جذاب و شاد است. بنابراین با سریال‌های پلیسی معمول، تفاوت دارد و می‌تواند بهتر با مردم ارتباط برقرار کند.

وی افزود: در این سریال یک پلیس هوشمند، مردمی و در کف خیابان و دل جامعه در «قورباغه و قناری» نمایش داده می‌شود و او مأموریت اصلی خود را که بحث مبارزه با مواد مخدر در سطح جامعه است، انجام می‌دهد و با مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کند.

فخیم‌زاده در دو نقش ظاهر می‌شود

منتظرالمهدی در پاسخ به اینکه آیا فخیم‌زاده در سریال نقش منفی دارد یا خیر، تأکید کرد: او در این سریال در دو نقش بازی می‌کند. تهیه‌کننده پروژه نیز حبیب‌الله کاسه‌ساز است.

پروداکشن «آمین» عظیم بود فشار پخش را از رویش برداشتیم

معاون اجتماعی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی درباره وضعیت دیگر آثار مشارکتی ناجا با تلویزیون همچون «آمین» و «زخم» توضیح داد: الحمدالله سریال «آمین» خیلی خوب پیش رفته است. فکر می‌کنم چون این سریال پروداکشن عظیمی دارد به مدت زمان بیشتری برای تصویربرداری با کیفیت نیاز دارد. بنابراین فشار رسیدن کار به هفته ناجا را از روی این کار برداشته‌ایم تا به کیفیتش ضربه نخورد.

وی تصریح کرد: بنابراین این سریال مدت زمان ضبط طولانی‌تری خواهد داشت. به ویژه که صحنه‌های اکشن زیادی دارد و یک سریال پرتعلیق است. به این ترتیب به منوچهر هادی زمان بیشتری می‌دهیم تا کار بهتر از آب دربیاید.

اوتادی در نقش زن پلیس جا افتاده است

منتظرالمهدی در پایان گفت: سریال «زخم» مسعود آب‌پرور هم به خوبی جلو می‌رود و کاراکتر زن پلیس کاملا نشسته است و لیلا اوتادی به خوبی در این نقش جا افتاده است.

کد خبر 2343447

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha