۱۵ مرداد ۱۳۹۳، ۱۶:۰۰

سروری در گفتگو با مهر:

سپاهان مدعی نخست قهرمانی است/ خریدهای سپاهان بهترین بودند

سپاهان مدعی نخست قهرمانی است/ خریدهای سپاهان بهترین بودند

اصفهان- خبرگزاری مهر: سروری پیشکسوت فوتبال اصفهان گفت: سپاهان نشان داد بهترین عملکرد را در نقل و انتقالات داشته و با این بازیکنان میتواند بهترین عملکرد را نیز داشته باشد و مقابل هر تیمی به پیروزی برسد.

عباس سروری در گفتگو با خبرنگار مهر درباره تیم سپاهان و بازی روز پنجشنبه این تیم مقابل گسترش فولاد تبریز اظهار داشت: سپاهان در بازی نخست خود خیلی خوب ظاهر شد و نشان داد که مدعی اصلی قهرمانی است و با توجه به بازی‌هایی که دیگر مدعیان انجام دادند واضح بود که سپاهان شرایط بهتری را دارد و بهتر نتیجه گرفت و تیم پیکان با تمام هزینه‌های خود حریفی تمرینی برای سپاهان بود و شاید اگر سپاهان زودتر به گل میرسید شرایط بازهم متفاوت تر بود.

وی افزود: سپاهان نشان داد که در فصل نقل و انتقالات بسیار خوب عمل کرده و در بازی نخست دیدیم که تمامی خرید های سپاهان به خصوص غفوری و کرمی بسیار به این تیم کمک کردند و در نتیجه ی بدست آمده تاثیر قابل توجهی داشته اند و با بازی خوبشان  این نوید را به هواداران دادند که میتوانند قهرمان این فصل باشند.

مربی سابق سپاهان درباره بازی هفته دوم سپاهان مقابل گسترش فولاد تبریز گفت: قطعا سپاهان بازی سختی مقابل تیم تبریزی خواهد داشت، به این دلیل که گسترش تیم جوان، با انگیزه و دونده ای دارد و البته از هواداران متعصب و پرشوری برخوردار است ولی سپاهان می تواند با یک برنامه درست و هماهنگی کامل این بازی را با برد به نفع خویش به پایان برساند.

وی درباره قانون جوانگرایی اظهار نظر کرد و گفت: قانون جوانگرایی، قانون خوبی است به این شرط که تیم ها نیز به آن عمل کنند و از بازیکنان جوان خویش نیز استفاده کنند و این نباشد که فقط اسامی بازیکنان در لیست باشد و در ترکیب تیم نقشی نداشته باشند و اگر واقعا به این قانون به خوبی عمل شود نتیجه اش در طولانی مدت مشخص خواهد شد.

سروری افزود: در فصل پیش و هفته اول دیدیم که سپاهان از بازیکنان جوان خود استفاده کرد ولی میتوان گفت اکثر تیم های بزرگ لیگ بازیکنان جوان را فقط در لیست خود دارند و جوان گرایی بیشتر در تیم های پایین جدول و کم درآمد لیگ دیده میشود و اینگونه عمل کردن باعث پیشرفت جوانان ولیگ ما نمی شود و فقط به قانون عمل کردن است که این اشتباه است.

کد خبر 2344755

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha