۱۷ مرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۱۴

با یک کلیک در «اتاق تجربه» نویسنده شوید

با یک کلیک در «اتاق تجربه» نویسنده شوید

اپلیکیشن اتاق تجربه، توسط واحد دیجیتال نشر چکه و با هدف آموزش نویسندگی خلاق به علاقه‌مندان تولید می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، ساخت و طراحی این اپلیکیشن با هدف آموزش نویسندگی خلاق به علاقه‌مندان و همچنین همراهی لحظه به لحظه با نویسندگان نوقلم، دستورهای ساده برای نوشتن، کارگاه‌های مجازی داستان نویسی و سرفصل‌های مشابه در دستور کار انتشارات چکه قرار گرفت.

رسیدن به استانداردهایی قابل ارائه و فهم برای علاقه‌مندان به نوشتن و پیدا کردن راهی آسان و قابل دسترس برای همگان، مسیری است که پیمودن آن با استفاده از تکنولوژی‌های روز ساده‌تر خواهد بود. شاید اگر شما هم جزو کسانی باشید که برای یادگرفتن نویسندگی تلاش کرده‌اید مشکلاتی مثل نبود کارگاه‌های آموزشی استاندارد، تمرکز کلاس‌ها و کارگاه‌ها در پایتخت، نبود ِ دسترسی راحت به نویسندگان مطرح، و مسائلی از این دست به  عنوان موانع جدی بر سر راهتان قرار گرفته است.

از همین رو انتشارات چکه پس از رایزنی اولیه با دبیر اتاق تجربه و با توجه به پشت سر گذاشتن چهار دوره موفق از برگزاری اتاق تجربه رمان - به دبیری فریدون عموزاده خلیلی - تصمیم به ساخت و ارائه اپلیکیشنی با این موضوع گرفته است.

اتاق تجربه رمان کارگاه‌هایی است که با همکاری نشر چکه و مجله چلچراغ برگزار می‌شود، تا کنون چهار دوره از این کارگروه برگزار شده و نویسندگان خلاق و مستعدی را به بازار کتاب معرفی کرده است. هم چنین انتشارات چکه در دوره متفاوت تعداد 10 جلد از کتاب‌های این کارگاه را چاپ کرده است، که برخی از این کتاب‌ها موفق به دریافت جوایزی نیز شده‌اند.

با پیشینه ذکر شده، و با توجه به این تجربه موفق در نظر است اپلیکیشن اتاق تجربه، با قابلیت‌های منحصر به فرد و کاملا استاندارد تهیه و تولید شود. جزییات این طرح متعاقبا اعلام خواهد شد.

کد خبر 2344771

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha