۱۵ مرداد ۱۳۹۳، ۱۸:۵۵

بحرینی مطرح کرد:

افتتاح نیروگاه گازی پلدختر نقش مهمی در بحث پدافند غیرعامل در این شهرستان دارد

افتتاح نیروگاه گازی پلدختر نقش مهمی در بحث پدافند غیرعامل در این شهرستان دارد

پلدختر - خبرگزاری مهر: مدیر عامل شرکت توزیع برق استان لرستان گفت: افتتاح نیروگاه گازی پلدختر نقش مهمی در بحث پدافند غیرعامل در این شهرستان دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد بحرینی ظهر چهارشنبه در جریان افتتاح نیروگاه گازی شهرستان پلدختر اظهار داشت: امیدواریم افتتاح این پروژه سرمنشا خیر و برکت در بخش صنعت و سرمایه گذاری برای شهرستان پلدختر باشد.

وی با بیان اینکه خوشحالیم که چنین پروژه هایی با سرمایه گذاری بخش خصوصی در شهرستان محرومی مانند پلدختر پیگیری و اجرا می شود عنوان کرد: راه اندازی این نیروگاه کار منحصر به فرد و بزرگی است که امیدواریم استمرار داشته باشد.

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان لرستان با بیان اینکه پیک بار شهرستان پلدختر 42 درصد است ادامه داد: نیروگاه هفت مگاواتی گازی پلدختر می تواند تاثیر زیادی در زمان پیک بار و همچنین در بحث پدافند غیرعامل داشته باشد.

بحرینی همچنین از احداث دو پست 60 و 320 کیلوواتی در پلدختر خبر داد و بیان داشت: در صورت بهره برداری از این دو پروژه زیرساخت برق در شهرستان پلدختر به طور کامل فراهم است و این شهرستان مشکلی برای سرمایه گذاری بخش خصوصی در حوزه صنعت ندارد.

وی با اشاره به هزینه دو میلیارد تومان برای برق رسانی به روستاهای باغ پیشی و اناردر پلدختر بیان داشت: همچنین لرستان در زمینه تبدیل سیم های مسی به کابل های خود نگهدار توانسته گام های بلندی بردارد و بسیاری از شرکت های بزرگ را پشت سر بگذارد.

 

کد خبر 2344921

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha