۱۶ مرداد ۱۳۹۳، ۹:۲۲

اسکوچیچ:

هواداران فولاد واقع بین باشند/بازیکنان داخلی پولهای زیادی طلب می کنند

هواداران فولاد واقع بین باشند/بازیکنان داخلی پولهای زیادی طلب می کنند

اهواز - خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت: تیم ما جاه طلب و امیدوار است اما هواداران باید نسبت به شرایط تیم واقع بین باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، دراگان اسکوچیچ شامگاه چهارشنبه در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با پرسپولیس تهران در اهواز اظهار کرد: با توجه به ممنوعیت بازی کردن بختیار رحمانی و چند بازیکن دیگر تیم و مصدوميت امید خالدی و آرش افشین، شرایط ما در بازی با پرپسولیس دشوار است ولی برای شکست پرسپولیس عزم خود را جزم کرده ایم.

وی افزود:در هر صورت کادر فنی تیم شرایط موجود را درک کرده و خودمان را به آسانی تسلیم نمی کنم بلکه تمام تلاشمان را برای پیروزی در این بازی انجام خواهیم داد.

سرمربی فولاد خوزستان ادامه داد: تیم ما در این بازی روی حرکات اسماعیل شریفات، ساسان انصاری و سروش رفیعی حساب ویژه ای باز کرده به گونه ای که برای بازی با پرسپولیس دردسر زیادی برای آنها ایجاد می کنیم.

وی بیان کرد: اگر چه برخی از بازیکنان داخلی پولهای زیادی را طلب می کنند ولی به دنبال جذب دو بازیکن برای برطرف کردن نقاط ضعف خود هستیم.

اسکوچیچ در خصوص بازیکنان مصدوم تیم فولاد نیز عنوان کرد: آرش افشین و امید خالدی تمرینات میدانی خود را آغاز کردند و شرایط آنها روز به روز بهتر خواهد شد. ایمان موسوی نیز به دلیل محرومیت در این بازی غایب است.

وی اظهار کرد: تیم ما تاکتیک های خاص خود را دارد و سعی داریم در بازی روز پنج شنبه با داشته های خود بازی قابل قبولی ارایه دهیم.

سرمربی تیم فولاد خوزستان تاکید کرد: یکی از دلایلی که تیم فولاد را برای مربیگری انتخاب کردم حضور بختیار رحمانی بود ولی امیدواریم با تکیه بر سایر بازیکنان همواره عملکرد مثبتی داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، از سری رقابت های هفته دوم لیگ برتر باشگاه های کشور، روز پنج شنبه دو تیم فوتبال فولاد خوزستان و پرسپولیس تهران در ورزشگاه الغدیر اهواز در برابر هم صف آرایی می کنند.

این در حالی است که علی دایی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران به علت عدم حضور در اهواز به نشست خبری پیش از بازی نرسید.

کد خبر 2345030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha