۱۶ مرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۳۴

حجت الاسلام روحانی نیا:

خبرنگاران و اصحاب رسانه چشم ناظر و مطمئن ملت هستند

خبرنگاران و اصحاب رسانه چشم ناظر و مطمئن ملت هستند

بجنورد- خبرگزاری مهر: مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: خبرنگاران و اهالی رسانه چشم ناظر و مطمئن ملت برای بیان مشکلات و کاستی ها هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام روحانی نیا صبح پنج شنبه در نشست هفدهم مرداد روز خبرنگار، اظهار داشت: هفدهم مرداد فرصت مناسبي براي شناسايي و بررسي ابعاد و نقش رسانه ها در جامعه است.

وی با بیان این که در دنیای امروز کسي نمي تواند منکر نقش خطير رسانه ها در زمینه های مختلف باشد، اضافه کرد: امروز رسانه ها نقشي اساسي در روند تحولات جامعه دارند و مهمترين ابزار آگاهي بخشي به جامعه محسوب مي شوند.

حجت الاسلام روحانی نیا گفت: نقد منصفانه، اطلاع رساني صحيح و بدون غرض ورزي و پيگيري امورات مهم جامعه توأم با اخلاق مداري از وظايف اصلي رسانه ها است.

وی افزود: هرجايي که دستگاهي مورد نقد قرارمي گيرد لازم است نقاط مثبت آن دستگاه نيزمورد توجه قرارگيرد چرا که طلايه داران راستين خدمت به نظام خبررساني در کشور همواره سعي بر آن داشته اند که با تلاش فراوان، آنچه را که عرضه مي دارند ارزشی معنوی و الهی داشته باشد.

حجت الاسلام روحانی نیا اظهار کرد: ارائه اطلاعات صحیح به منظور دستیابی و دسترسی به واقعیات محیط اطراف، با وجود عوامل گوناگونی که در فرایند انتقال و تبادل اطلاعات وجود دارد کار ساده ای نبوده و این مسئله سختی کار و رسالت یک خبرنگار را بیشتر آشکار می سازد.

وی در ادامه گفت: هفدهم مرداد روز شهادت خبرنگار شهید صارمی هر سال بهانه ای است تا به جامعه خبری کشورمان خدا قوت گفته و قطعا ادامه راه این شهید بزرگوار برای هر خبرنگاری افتخار و برای کشور اسلامی ایران مایه مباهات است.

در پایان مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ضمن تبریک این روز به  دلاور مردان و زنان غیور این عرصه و تجليل از مقام شامخ شهداي رسانه و جان باختگان خانواده ارزشمند اطلاع رساني که در مسير تحقق آرمانهاي انقلاب اسلامي مجاهدت کردند؛ برای همه اصحاب رسانه آرزوی موفقیت و سربلندی کرد.

 

کد خبر 2345125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha