تهدید رژیم صهیونیستی به تشدید حملات پس از اتمام مهلت آتش بس

تهدید رژیم صهیونیستی به تشدید حملات پس از اتمام مهلت آتش بس

یک وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که اگر حماس پس از اتمام مهلت آتش بس در نوار غزه به سمت اسرائیل موشکی پرتاب کند، اسرائیل نیز دامنه حملات خود را وسیعتر خواهد کرد.

 به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، "گیلعاد ارادن" وزیر اطلاع رسانی رژیم صهیونیستی اعلام کرد: اگر جنبش حماس پس از پایان مهلت آتش بس 72 ساعته در نوار غزه به سمت اسرائیل موشک پرتاب کند، ارتش اسرائیل دامنه حملات خود را وسیعتر کرده و این حملات را تشدید می کند.

وی همچنین با اشاره به وجود رایزنیهای غیر مستقیم میان گروههای مقاومت و رژیم صهیونیستی در قاهره که هم اکنون در جریان است گفت که این امکان وجود دارد که در این مذاکرات توافقاتی در خصوص آتش بس دائم در نوار غزه حاصل شود.

ارادان در ادامه بار دیگر بر خلع سلاح جنبشهای حماس و جهاد اسلامی در نوار غزه تأکید کرد.

وی همچنینی با اشاره به تصریحات "بان کی مون" دبیر کل سازمان ملل که اخیرا از اسرائیل در جنگ علیه غزه و حمله این رژیم به مراکز سازمان ملل در این منطقه انتقاد کرده بود گفت: برای دبیر کل سازمان ملل متأسفم که حقایق امور را نمی داند و متوجه نمی شود.

آتش بس 72 ساعته ای که از صبح سه شنبه آغاز شده است تا 8 صبح فردا به وقت محلی در نوار غزه ادامه دارد و منابع آگاه از تلاشهای دیپلماتیک برای تمدید این آتش بس خبر می دهند.

 

کد خبر 2345223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha