هشدار گردانهای قسام به صهیونیستها؛

شرایط مقاومت پذیرفته نشود موشک باران اسرائیل را از سر می گیریم

شرایط مقاومت پذیرفته نشود موشک باران اسرائیل را از سر می گیریم

گردانهای عزالدین قسام شاخه نظامی حماس اعلام کرد اگر شرایط مقاومت اسلامی فلسطین عملیاتی نشود و اسرائیل آن را نپذیرد، گروههای مقاومت حملات موشکی خود را به مناطق صهیونیست نشین از سر خواهند گرفت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه الجزیره، یکی از فرماندهان گردانهای قسام شامگاه پنجشنبه در بیانیه ای اعلام کرد شرط پایبندی مقاومت اسلامی به آتش بس، پایان محاصره نوار غزه و بازگشایی گذرگاه رفح و نیز ازسرگیری فعالیت بندر غزه خواهد بود.

این فرمانده خاطر نشان کرد اگر این شرایط از سوی رژیم صهیونیستی پذیرفته نشود، از فردا جمعه، مقاومت حملات موشکی خود را از سرخواهد گرفت.

آتش بس 72 ساعته پیشنهادی از سوی مصر فردا ساعت هشت پایان می یابد، هر چند مصر خواستار تمدید آتش بس تا 120 ساعت شده است.

این فرمانده گردانهای قسام تهدید کرد نیروهای مقاومت فلسطین آماده ازسرگیری یک جنگ فرسایشی علیه ارتش رژیم صهیونیستی هستند و این ارتش اگر وارد جنگ فرسایشی شود، با شکست حتمی روبرو خواهد شد.

وی تاکید کرد که هیئت فلسطینی مذاکره کننده باید بر شرایط مقاومت برای پایان محاصره غزه و بازگشایی گذرگاه رفح پافشاری کند در غیر این صورت، باید مذاکره را متوقف کند.

بنا بر این گزارش گردانهای عزالدین قسام از ساکنان شهرک های صهیونیست نشین خواستند تا از بازگشت به این شهرکها خودداری کنند.

از سوی دیگر بعدازظهر پنجشنبه هزاران نفر از ساکنان غزه در یک راهپیمایی گسترده پشتیبانی خود را از مقاومت مورد تاکید قرار دادند. در این راهپیمایی، مشیر المصری از رهبران حماس در سخنانی اعلام کرد که جنبش حماس در طول تهاجم وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی، تنها 10 درصد ازتوان نظامی خود را به کار گرفت و همچنان آماده دفاع از ملت فلسطین است.

کد خبر 2345414

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha