۱۷ مرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۳۴

سعید آذری مطرح کرد/

بازیکنان بسکتبال ذوب‌آهن حکم توقیف اموال باشگاه را گرفته بودند

بازیکنان بسکتبال ذوب‌آهن حکم توقیف اموال باشگاه را گرفته بودند

اصفهان – خبرگزاری مهر: مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان گفت: بازیکنان بسکتبال ذوب‌آهن حکم توقیف اموال باشگاه را گرفته بودند و نزدیک به 4 میلیارد و 900 میلیون تومان از باشگاه طلب داشتند.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید آذری شامگاه پنجشنبه در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی اظهار داشت: هفته گذشته یکی از اسطوره‌های فوتبال ایران که رسانه‌ها همواره درباره روح عصیان‌گر وی مطالب بسیاری به رشته نگارش در آورده بودند، از عرصه فوتبال خداحافظی کرد و ما باید متأسف باشیم که اسطوره‌های ما بدون آنکه از آنها قدردانی شود، از فوتبال خداحافظی می‌کنند و من از اسطوره‌های باشگاه ذوب‌آهن تشکر کرده و امیدوارم جشنی برای آنها ترتیب دهیم.

وی افزود: ما از سال 88 تا کنون چنین جمعی را گرد هم جمع نکرده بودیم و تلاش می‌کنیم که به خبرنگاران رسانه‌های گروهی به چشم همراهان خود نگاه کنیم.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان با بیان اینکه ذوب‌آهن به تنهایی نمی‌تواند جور ورزش استان را بکشد، افزود: ما در سال جاری نمی‌توانیم تعداد تیم‌های خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهیم و تلاش می‌کنیم که تیم والیبال خود را از لیگ دسته یک با قهرمانی به لیگ برتر برسانیم.

وی بیان داشت: خبرنگاران از تلاش‌گران اصفهان به شمار می‌روند و اگر آنها نبودند، شاید تیم ذوب‌آهن هرگز در لیگ برتر نمی‌ماند.

آذری با اشاره به میانگین سنی تیم دسته دومی ذوب‌آهن تصریح کرد: میانگین این تیم که به عنوان تیم زیر 23 سال مطرح بوده، 24.8 سال بود که به نظر من با توجه به قانون اضافه شدن 8 بازیکن زیر 23 سال و 9 بازیکن زیر 21 سال، نیازی به حضور این تیم با بازیکنان سن بالا نبود.

وی تصریح کرد: در کنار آن ما تیم‌های امید، جوانان، نوجوانان و نونهالان خود را تقویت می‌کنیم و تلاش می‌کنیم که از آنها استفاده کنیم.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن با اشاره به مشکلات مالی باشگاه اصفهانی اظهار داشت: خوشبختانه بعد از فروش سهام ذوب‌آهن، این شرکت به یک شرکت غیر دولتی تبدیل شد و در حال حاضر بر اساس تصمیم‌گیری مجمع خود بودجه در اختیار دارد.

وی با بیان اینکه از وقتی به ذوب‌آهن آمدم، تلاش کردم که برند تیم حفظ شود، گفت: در این بین با شکایت 4 میلیارد و 900 میلیون تومانی بازیکنان تیم بسکتبال خود مواجه شدیم و این بازیکنان حکم توقیف اموال باشگاه را گرفته بودند اما با تلاش‌های صورت گرفته، در حال حاضر یک میلیارد و 900 میلیون تومان از این مبلغ پرداخت شده است.

آذری اضافه کرد: مسیر بازگشت بسکتبال ذوب‌آهن به لیگ برتر ، یک مسیر 2 تا 3 ساله است که تلاش می‌کنیم که این تیم را به لیگ برتر بازگردانیم.

 

کد خبر 2345480

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha