۱۷ مرداد ۱۳۹۳، ۲۰:۴۳

صمد مرفاوی:

گرما و شرجی هوا مانع بردمان شد/ در مورد داوری حرفی نمی زنم

گرما و شرجی هوا مانع بردمان شد/ در مورد داوری حرفی نمی زنم

سرمربی تیم فوتبال صبا در پایان دیدار با ملوان بندرانزلی گفت: گرما و شرجی هوا بر عملکرد بازیکنان این تیم تاثیر گذار بود.

به گزارش خبرنگار مهر تیم های فوتبال ملوان بندرانزلی و صبای قم در چارچوب هفته دوم رقابتهای لیگ برتر با نتیجه تساوی بدون گل به کار خود پایان دادند.

صمد مرفاوی در نشست خبری پایان بازی در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به شرایط آب و هوایی سخت و نفسگیر که روی کار بازیکنان تیم ما تاثیر گذاشت من از بازیکنان تیمم تشکر می‌کنم.

وی خاطرنشان کرد: سعی کردیم بازی را کنترل کنیم و کار دفاعی را در زمین خودمان انجام دادیم تا راه را بر حریف ببندیم. تیم ما با طرح و برنامه به این مسابقه آمده بود و تا آنجا که توانستیم مانع بازی هجومی ملوان شدیم.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم افزود: البته در نیمه دوم بازی بهتری داشتیم البته از دقیقه 15 به بعد تقریبا اشکالات تیم را برطرف کردیم و رفته رفته بازی را در اختیار گرفتیم.

وی در ادامه یادآور شد: من از بچه‌های تیم خود تشکر می‌کنم که با توجه به گرما و شرجی هوا 90 دقیقه دویدند. آنها تا آخرین لحظه تلاش کردند و در نهایت توانستیم یک امتیاز به دست آوریم.

مرفاوی در پایان در خصوص سوال یک خبرنگار که داور این مسابقه دو پنالتی بر روی بازیکنان ملوان را نادیده گرفته، گفت: من درخصوص داوری حرفی نمی‌زنم زیرا اعتقاد دارم روند خوبی داشت و روی همه صحنه‌ها حاضر بود. در واقع چیزی ندیدم که بخواهم نظر بدهم.

کد خبر 2345748

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha