۱۷ مرداد ۱۳۹۳، ۲۰:۵۵

نصرت ایراندوست:

قسمت این بود که توپی گل نشود/ شرمنده هواداران شدیم

قسمت این بود که توپی گل نشود/ شرمنده هواداران شدیم

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی گفت: بازیکنان وی هرچه در توان داشتند، انجام دادند اما قسمت این طور بود که توپی وارد گل نشود.

به گزارش خبرنگار مهر دیدار تیم‌های فوتبال ملوان بندرانزلی و صبای قم در چارچوب هفته دوم رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور در ورزشگاه تختی انزلی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

نصرت ایراندوست در نشست خبری پایان این بازی اظهار کرد: قبل از هرچیز روز خبرنگار را تبریک می‌گویم و همین طور جا دارد از فرصت استفاده کنم و درگذشت آقایان ناصر احمدپور و حسین معدنی را به خانواده این عزیزان تسلیت عرض کنم.

وی در ادامه افزود: ما نهایت تلاش خود را برای پیروزی انجام دادیم تا بتوانیم در این بازی خانگی به برتری برسیم و بازیکنان تیم ما خیلی زحمت کشیدند که من از همه آنها به خاطر بازی جوانمردانه تشکر می کنم اما قسمت این بود که توپی گل نشود اما از این بابت شرمنده هواداران شدیم. تلاشمان در بازی های آینده شادی را به خانه هواداران بیاوریم.

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در پاسخ به این پرسش که چرا در این بازی از مهرداد اولادی و محسن یوسفی ناآماده استفاده کرده، یاداور شد:  در تستی که از مهرداد اولادی گرفتم، حتی نگران این بودم که این بازیکن نتواند نیمه اول را هم به پایان برساند اما خوشحالم که او و یوسفی هر چه در توان داشتند ارائه دادند. ما مجبور بودیم از این نیرو استفاده کنیم و امیدوارم این بازیکنان در بازی های آینده انتظارات را برطرف کند.

ایراندوست در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه داور دو پنالتی به نفع این تیم نگرفته گفت: من درخصوص عملکرد داور حرفی نمی زنم چراکه اگر یک داور در خصوص عملکرد من حرفی بزند ناراحت می شوم. افکار عمومی خودش قضاوت می کند و همینطور کارشناسان نظر می دهند چه اتفاقی در تختی انزلی افتاده است. اجازه بدهید من این کار نکنم.

وی افزود: ما انتظار بیشتری از بچه‌ها داریم، البته آنها در این گرما خوب دویدند چراکه ما که  روی نیمکت نشسته بودیم از شدت گرما عرق می‌ریختیم اما آنها باید با فشار بازی و انتظار هواداران نیز مقابله می‌کردند. با این حال اگر سرعت بازی مان را بیشتر کنیم قطعا حریف اشتباه می کند و ما تلاش می کنیم که سرعت را بالا ببریم.

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در پایان درخصوص اعتراضات مازیار زارع به دیگر بازیکنان ملوان گفت: مازیار می‌خواست بچه‌ها را تحریک کند، منتهی هرکسی یک روشی دارد به عنوان مثال یک مربی به بازیکن خود کشیده می‌زند و یک مربی به بازیکن خود بوسه می‌زند. مازیار هم قصد داشت که بچه‌ها را رو به جلو فرابخواند.

کد خبر 2345752

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha