۱۷ مرداد ۱۳۹۳، ۲۱:۴۹

ویسی پس از شکست از استقلال؛

باید برنده مطلق این بازی لقب می‌گرفتیم/ اسیر تیم بزرگ استقلال شدیم

باید برنده مطلق این بازی لقب می‌گرفتیم/ اسیر تیم بزرگ استقلال شدیم

سرمربی تیم فوتبال صنعتی خوزستان اعلام کرد تیمش نه تنها مستحق شکست برابر استقلال نبود بلکه باید برنده مطلق این بازی لقب می‌گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله ویسی پس از شکست تیمش برابر استقلال در هفته دوم لیگ برتر، ضمن بیان مطلب فوق گفت: ما برابر استقلال درک منطقی از بازی داشتیم و هوشمندانه بازی کردیم، در همه نقاط زمین مسلط بودیم و نه تنها نباید بازنده می‌شدیم بلکه باید برنده مطلق بازی لقب می‌گرفتیم اما متاسفانه اسیر هوش و تجربه بالای تیم بزرگ استقلال شدیم.

وی با اشاره به اینکه از زیبایی‌های فوتبال این است که یک زمانی می‌توانید برنده باشید اما می‌بازید، افزود: در بازی گذشته هم مهاجمان‌مان فرصت‌های بسیاری را از دست دادند و متاسفانه موقعیت‌هایمان از دست رفت تا نتوانیم پیروز شویم. بازیکنان‌مان باید یاد بگیرند با تمرکز بالا بازی کنند تا بتوانیم برابر استقلال در ورزشگاه آزادی هم پیروز شویم.

سرمربی تیم فوتبال صنعنی خوزستان یادآور شد: بازی دادن به جوانان این مشکلات را دارد. بازیکن ما وقتی یک موقعیت تک به تک را از دست داد، بعد از آن صحنه روی زمین نشست و دنبال توپ نرفت. او فکر می‌کرد در زمین خاکی بازی می‌کند که این به خاطر جوانی‌اش بود.

وی در ادامه تاکید کرد: هر چند نتیجه را به استقلال واگذار کردیم اما از عملکرد خوب تیم و بازیکنانم راضی هستم و امیدوارم در بازی‌های بعدی بهتر شویم.

ویسی در ادامه با اشاره به اینکه در طول هفته گذشته روی نقاط ضعف و قوت استقلال کار کرده بود، یادآور شد: برای نخستین مرتبه  از دفاع 3 نفره در یک بازی استفاده کردم و با همین حربه، تیمم عملکرد خوبی برابر استقلال داشت و توانست در اکثر دقایق مسابقه توپ و میدان را در اختیار داشته باشد. البته همانطور که پس از این بازی هم گفتم یک اشتباه مقابل استقلال باعث می‌شود اتفاقی اینچنینی رخ داده و در دقایق پایانی گل بخوریم.

وی در مورد عملکرد داور مسابقه تاکید کرد: هیچوقت در مورد داوری صحبت نکردم، داور انسان است و اشتباه می‌کند، اگر آن پنالتی هم اشتباه بود باید بگویم داور انسان است.

سرمربی تیم فوتبال استقلال همچنین گفت: سال پیش تیم را برای بقا در لیگ بستیم اما امسال هدف‌مان رسیدن به نیمه بالایی جدول است. فصل گذشته پیش می‌گفتم صنعتی در لیگ می‌ماند که این اتفاق هم رخ داد و امسال می‌گویم در بین تیم‌های بالای جدول قرار می‌گیریم.

دیدار تیم‌های فوتبال استقلال تهران و صنعتی خوزستان در هفته دوم از رقابتهای لیگ برتر باشگاه‌های کشور جمعه شب با برتری یک بر صفر استقلال تهران به پایان رسید. سجاد شهباززاده در دقیقه 1+90 گل برتری آبی‌پوشان تهرانی را به ثمر رساند.

 


کد خبر 2345765

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha