۱۷ مرداد ۱۳۹۳، ۲۱:۵۷

قلعه‌نویی پس از برد استقلال؛

همه مردم دیدند که من دروغ نمی‌گویم/ صنعتی هم می‌توانست برنده شود

همه مردم دیدند که من دروغ نمی‌گویم/ صنعتی هم می‌توانست برنده شود

سرمربی تیم فوتبال استقلال با اشاره به عملکرد زیبای دو تیم و تشکر از جنگندگی بازیکنان تیمش گفت:  علی کفاشیان واقعیت‌ها را در خصوص اختلاف بنده با جواد نکونام گفتند و همه مردم دیدند قلعه‌نویی دروغ نمی‌گوید.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از پیروزی تیمش برابر تیم صنعتی خوزستان در هفته دوم رقابتهای لیگ برتر، ضمن بیان مطلب فوق گفت: خدا را شاکرم توانستیم 3 امتیاز این بازی زیبا را بدست آوریم. البته باید به فوتبال خوزستنان به خاطر داشتن مربی جوان و باکلاسی به نام عبدالله ویسی تبریک بگویم که استراتژی خاصی دارد و در هر تیمی می‌رود، آن را متحول می‌کند.

وی ادامه داد: به خانواده استقلالی‌های کل ایران هم تبریک می‌گویم که دو تیم استقلالی امروز بازی بسیار خوبی را از خود ارائه کردند. البته اعتقادم این است صنعتی خوزستان هم می‌توانست در این بازی برنده شود زیرا 3 موقعیت تک به تک را از دست داد. 

سرمربی تیم فوتبال استقلال با تاکید مجدد بر اینکه هر دو تیم بازی بسیار خوبی را از خود ارائه کردند، ادامه داد:  اگر از فرصت‌های‌مان بهتر استفاده می‌کردیم و یا پنالتی آرش برهانی به گل تبدیل می‌شد، حتی می‌توانستیم در این مسابقه نتیجه بهتری را کسب کنیم. البته خدا را شاکرم و بازیکنان تیم تشکر می‌کنم کخ تا دقایق پایانی روحیه جنگندگی خود را حفظ کرده و برای رسیدن به گل تلاش کردند.

وی بار دیگر به هواداران استقلال و تیم صنعتی به خاطر این بازی زیبا تبریک گفت و ضمن قدردانی از بازیکنان جوان تیم خود خاطرنشان کرد: امسال می‌خواهم همانند سال 83 و 84 که با بازیکنان جوان لیگ توانستیم موفق باشیم، در مسابقات آینده لیگ، عملکرد خوبمان را ادامه داده تا بتوانیم با معرفی این جوانان به فوتبال، آینده تیم استقلال و فوتبال کشور را تضمین کنیم.

قلعه‌نویی در پاسخ به این پرسش که آیا امسال استقلال با جوانانش به قهرمانی خواهد رسید یا خیر؟، اظهار کرد: الان خیلی زود است که بخواهم در خصوص قهرمانی لیگ صحبت کنم. تا پایان فصل زمان بسیاری داریم ولی تلاش می‌کنیم با جوانانی که در اختیار داریم، هفته به هفته بهتر شده تا به قهرمانی در پایان فصل امیدوار باشیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا نگران خط حمله تیم خود نیستید؟، تاکید کرد: خوشبختانه در خط حمله بازیکنان خوبی داریم مانند محمد قاضی، آرش برهانی و سجاد شهباززاده که یک مهاجم کلاسیک است. من به شما قول می‌دهم آرش برهانی در بازی‌های آینده بهتر از گذشته ظاهر خواهد شد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال ضمن ابراز رضایت از حضور هواداران در این دیدار گفت: خوشحالم خبرنگاران با ورزشگاه آشتی کرده و دوست دارم آنها همانند سال 84 در هر بازی کمتر از 50 هزار نفر حضور نداشته باشند.

وی در خصوص اظهارات علی کفاشیان در برنامه ورزش و مردم در خصوص ماجرای اختلاف وی و جواد نکونام اینگونه اظهار نظر کرد: آقای علی کفاشیان واقعیت‌ها را گفتند و همه مردم دیدند که قلعه‌نویی دروغ نمی‌گوید.

قلعه‌نویی همچنین تاکید کرد: امیدواریم ایمان موسوی هم روزی به وجدان خود رجوع کند و واقعیت‌ها را ببیند.

دیدار تیم‌های فوتبال استقلال تهران و صنعتی خوزستان در هفته دوم از رقابتهای لیگ برتر باشگاه‌های کشور جمعه شب با برتری یک بر صفر استقلال تهران به پایان رسید. سجاد شهباززاده در دقیقه 1+90 گل برتری آبی‌پوشان تهرانی را به ثمر رساند.

کد خبر 2345766

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha