۱۸ مرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۰۳

با درخشش در رقابتهاي جهاني كرواسي؛

شاگردان طلايي بايد جور ناكامي فرنگي كاران را بكشند

شاگردان طلايي بايد جور ناكامي فرنگي كاران را بكشند

تيم كشتي آزاد جوانان ايران در حالي از ظهر امروز كار خود را در رقابتهاي جهاني كرواسي آغاز مي كند كه ناكامي بزرگ فرنگي كاران جوان در اين رقابتها،‌مسئوليت و حساسيت كار شاگردان محمد طلايي را بسيار بيشتر كرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، تيم كشتي فرنگي جوانان ايران با سرمربيگري عبداله چمن گلي اواخر هفته گذشته با درخشش ضعيف و دور از انتظار در رقابتهاي جهاني كرواسي، تنها با يك مدال نقره به عنوان هشتمي جهان سقوط كرد و حتي نتوانست همان مقام سومي سال گذشته را تكرار كند.اين در حاليست كه اهالي كشتي حساب ويژه اي روي فرنگي كاران جوان باز كرده بودند و انتظار داشتند در رقابتهاي جهاني با نتايج مطلوب و مدال هاي رنگارنگي از سوي آنان همراه باشند.

به هر حال پرونده كشتي فرنگي جوانان با يك ناكامي بزرگ در رقابتهاي جهاني كرواسي بسته شد،‌اما از امروز نوبت به آزادكاران و شاگردان محمد طلايي رسيده تا شايد بتوانند با نتايج دلچسب،‌كمي از شوك وارده به بدنه كشتي فرنگي را بكاهد.

بنا بر اين گزارش آزادكاران جوان در چهار وزن نخست از امروز به ميدان خواهند رفت كه طي آن صابر خانجانی در وزن 50 کیلوگرم در دور نخست به مصاف میخیتار گریگوریان از ارمنستان می رود و در صورت پيروزي بايد به مصاف برنده ديدار آذربایجان و استونی برود.

ایمان صادقی در وزن 60 کیلوگرم هم بايد در دور اول با لیم مون هیوک از کره جنوبی مبارزه کند و در صورت پیروزی به مصاف برنده چین و یونان می رود.در این وزن 29 کشتی گیر وزن کشی برود.

رضا مظفری هم در وزن 74 کیلوگرم پس از استراحت در دور اول در دور دوم به مصاف لین زوشن از چین برود ودر صورت پيروزي با حريف روس كشتي بگيرد.

پدرام جمشیدی نيز در وزن 96 کیلوگرم، ابتدا در دور نخست به مصاف نودار کورتانیدزه از گرجستان می رود كه در صورت پیروزی بايد با برنده دیدار نمايندگان مجارستان و کرواسی روبرو شود.

رقابتهاي مدعيان چهار وزن دوم رقابتهاي كشتي آزاد جوانان جهان نيز فردا در شهر زاگرب كرواسي برگزار مي شود كه مطمئنا محمد طلايي سرمربي تيم ايران،‌ در اين اوزان نيز برنامه خاصي براي كسب مدال و موفقيت دارد. ضمنا تيم كشتي آزاد جوانان ايران در رقابتهاي جهاني سال گذشته به عنوان سومي دست يافت.

کد خبر 2345871

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha