۱۸ مرداد ۱۳۹۳، ۱۵:۴۲

نصب پلاك هاي سرقتي روی خودروهاي لوکس

نصب پلاك هاي سرقتي روی خودروهاي لوکس

سارقي كه پلاكهاي خودروهاي ارزان قيمت را سرقت و آن را بر روي خودروهاي لوکس و گران قيمت مسروقه نصب مي كرد توسط ماموران پليس شناسايي و دستگير شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علي جعفري نژاد در تكميل اين خبر گفت: اكيپ ماموران پليس اين شهرستان طي گشت زني در سطح شهر به يك دستگاه خودروي مزدا مظنون شده و  دستور توقف دادند.

فرمانده انتظامی نجف آباد با اشاره به فرار خودروي مذكور و توقف آن گفت: با بررسي هاي صورت گرفته مشخص شد پلاك نصب شده بر روي مزدا متعلق به يك دستگاه سواري پيكان است كه هفته گذشته سرقت آن به اطلاع پليس رسيده بود.

وي افزود: متهم به همراه خودرو برای بررسي دقيق تر به مقر انتظامي منتقل و طي تحقيقات كارشناسانی مشخص شد خودروي توقيفي چند روز پيش از شهرستان اصفهان سرقت شده كه در اين خصوص متهم در ادامه تحقيقات به بزه انتسابي و سرقت آن اعتراف كرد.

فرمانده انتظامي شهرستان نجف آباد اصفهان با بيان اينكه سارق داراي سوابق متعدد كيفري است، افزود: وي كه يك دستگاه خوردوي 206 را نيز سرقت كرده بود در اقدامات مجرمانه خود پلاك هاي خودرو هاي ارزان قيمت را سرقت و سپس آن را بر روي خودروهاي گران قيمت مسروقه نصب مي كرد.

اين مقام انتظامي در پايان با اشاره به تكميل شدن تحقيقات و تحويل متهم به مراجع قضايي به شهروندان توصيه كرد در صورتي كه پلاك خودروي شما مفقود و يا به سرقت رفت جهت جلوگيري از هر گونه سوء استفاده موضوع  را سريعا به پليس اطلاع دهيد.

کد خبر 2346128

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha