۱۸ مرداد ۱۳۹۳، ۱۹:۰۰

با حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال؛

3 ماه محرومیت عواقب حرکت زننده صادقیان/ باشگاه پرسپولیس هم جریمه شد

3 ماه محرومیت عواقب حرکت زننده صادقیان/ باشگاه پرسپولیس هم جریمه شد

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پیام صادقیان را به خاطر اتفاقات دیدار تیم‌های فولاد خوزستان و پرسپولیس تهران سه ماه محروم کرد. بر اساس این حکم بازیکن خاطی سرخ‌پوشان پایتخت 50 میلیون ریال جریمه نقدی نیز باید پراخت کند. عصر امروز باشگاه نیز پرسپولیس 10 درصد از قرارداد صادقیان را کم کرده بود.

 به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کميته انضباطی این فدراسیون آرای خود را درباره دیدار تیم‌های فولاد خوزستان و پرسپولیس تهران صادر کرد. بنا بر اعلام کميته انضباطی پيام صادقیان بازیکن تیم پرسیولیس تهران به دلیل اعتراض به داور مسابقه و برخورد زننده با وی و اقدام به شکستن شیشه درب رختکن و بنا بر بند 3 ماده 66 آیین نامه انضباطی به سه ماه محروميت از همراهی تيم خود و پرداخت 50.000.000 ریال جریمه نقدی محکوم شد. رای صادر قابل تجدید نظر خواهی است.

همچنین در خلال این ديدار، تماشاگران پرسپولیس اقدام به فحاشی و پرتاب اشیاء به داخل زمين مسابقه کردند و بر همين اساس کميته انضباطی، اين باشگاه را با استناد به بندهای یک و 3 از ماده 79 آيين نامه انضباطی به 70.000.000 ریال جریمه نقدی محکوم کرد. رای صادر قابل تجدید نظر خواهی است.

از سوی دیگر باشگاه فولاد خوزستان به دلیل فحاشی تماشاگرانش به سرمربی تیم مقابل، با توجه به بند 3 از ماده 79 آيين نامه انضباطی به 20.000.000 ریال جریمه نقدی محکوم شد و رای صادره قطعی است.

کميته انضباطی همچنین امید عالیشاه، بازیکن تیم پرسپولیس تهران را به دلیل ارتکاب رفتار غیر ورزشی در پایان مسابقه به تذکر کتبی و درج در پرونده وی محکوم کرد.

پیام صادقیان در دقایق پایانی دیدار روز پنجشنبه تیم‌های فولاد خوزستان و پرسپولیس در چارچوب هفته دوم رقابتهای لیگ برتر نسبت به تصمیم داور مسابقه در خصوص عدم اعلام هند بازیکن تیم فولاد به شدت اعتراض کرد و بعد از اینکه با کارت قرمز داور مواجه شد وی را هل داد و به هنگام رفتن به رختکن شیشه‌های آن را نیز شکست.

کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس عصر امروز به نوعی پیش دستی کرد و بازیکن خاطی تیم خود را با جریمه 10 درصدی کسر قرارداد مواجه کرد.

کد خبر 2346460

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha