۱۹ مرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۲۷

انجمن نقاشان در خانه هنرمندان نمایشگاه برپا می‌کند

انجمن نقاشان در خانه هنرمندان نمایشگاه برپا می‌کند

سخنگوی انجمن هنرمندان نقاش از برپایی 3 نمایشگاه از آثار اعضای این انجمن در خانه هنرمندان ایران خبر داد که این 3 نمایشگاه تا پایان سال به مرور برگزار خواهد شد.

منیژه صحی سخنگوی انجمن هنرمندان نقاش در گفتگو با خبرنگار مهر درباره برنامه های این انجمن که برای اجرایی شدن به تصویب هیأت مدیره انجمن رسیده، توضیح داد: تاکنون برپایی 3 نمایشگاه از آثار هنرمندان نقاش عضو انجمن برنامه ریزی شده که زمان آنها نیز برای برپایی در خانه هنرمندان ایران مشخص شده است.

وی درباره این 3 نمایشگاه توضیح داد: اولین نمایشگاه گروهی از آثار اعضای انجمن را آبان‌ماه سال جاری در تمامی گالری های خانه هنرمندان ایران برگزار خواهیم کرد که البته جزئیات آن مشخص نیست، در حال رایزنی هستیم که به صورت فراخوان این آثار را گردآوری و به نمایش بگذاریم و یا آن که با دعوت از هنرمندان مشخص این نمایشگاه را برپا کنیم.

سخنگوی انجمن هنرمندان نقاش افزود: دومین نمایشگاه آثار هنرمندان عضو انجمن در دی‌ماه و سومین نمایشگاه را در اسفندماه برنامه ریزی کرده‌ایم که خانه هنرمندان زمان آن را در اختیار انجمن هنرمندان نقاش قرار داده است.

صحی در بخش دیگری از سخنانش از ارائه گزارش برنامه های انجمن نقاشان تا یک ماه آینده خبر داد و گفت: اواخر مرداد و یا اوایل شهریورماه گزارشی از فعالیت های گذشته و آینده انجمن هنرمندان نقاش ارائه خواهد شد.

این عضو انجمن هنرمندان نقاش درباره نتایج رایزنی این انجمن با سازمان زیباسازی شهر تهران برای اجرای پروژه های نقاشی دیواری در تهران، بیان کرد: سازمان زیباسازی که مدیریت بخش هنر شهری آن تغییر کرده است، در حال راه‌اندازی کمیته های تخصصی در راستای برنامه های این بخش از سازمان زیباسازی است که ما هم از آنها خواسته ایم که یکی دو نفر از اعضای انجمن نقاشان در این کمیته ها حضور داشته باشند و قرار است چند نفر را به این منظور معرفی کنیم. پس از آن که اعضای این کمیته‌ها مشخص شد و کارشان را شروع کردند، می‌توان درباره نقاشی های دیواری تهران تصمیم گیری کرد.

منیژه صحی در خاتمه تصریح کرد: برنامه های بسیاری در انجمن هنرمندان نقاش برنامه ریزی شده است اما چون برای اجرایی شدن به قطعیت نرسیده، امکان اطلاع رسانی درباره آن را نداریم.

کد خبر 2346789

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha