۲۰ مرداد ۱۳۹۳، ۱۵:۵۸

حجت الاسلام صالحی منش خبر داد:

اتمام پروژه منوریل قم تا دهه فجر امسال

اتمام پروژه منوریل قم تا دهه فجر امسال

قم - خبرگزاری مهر: استاندار قم از اتمام منوریل قم تا دهه فجر خبر داد و از همه مسئولان خواست تا همکاری های لازم را در این پروژه داشته باشند تا در زمان مقرر به اتمام برسد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین محمد صادق صالحی منش ظهر دوشنبه در مراسم بهره برداری از پروژه 140 واحدی ویژه مدد جویان بهزیستی استان قم که با حضور علی ربیعی وزیر کار، رفاه و تعاون اجتماعی و نیز همایون هاشمی رئیس سازمان بهزیستی کشور برگزار شد، اظهار کرد: دولت با بحران بودجه مواجه است و نمایندگان مجلس به نحوی مسئول پول کشور هستند و وضعیت دولت را درک می‌کنند.

وی گفت: با این شرایط پروژه‌های در دست اجرا یکی پس از دیگری در حال اتمام و بهره برداری هستند و در این مسیر نباید کمک مردم و خیرین را نادیده گرفت.

استاندار قم عنوان کرد: چند ماه گذشته شاهد افتتاح یک پروژه 500 واحدی بودیم و امروز پروژه‌های دیگر و روز پنج شنبه نیز بار دیگر افتتاح پروژه را در استان خواهیم داشت.

خیرین برکتی برای نظام و دولت هستند

وی اتمام این پروژه‌ها را ممکن ندانست جز با کمک خیرین و از تمام خیرین خواست تا با هر سختی و گرفتاری که پیش رو دارند این راه را ادامه دهند و افراد خیر را برکتی برای کشور دانست.

حجت الاسلام صالحی منش تصریح کرد: این پروژه 140 واحدی ویژه مددجویان از مصوبات سفر مقام معظم رهبری به قم بوده است و اگر امروز شاهد بهره برداری پروژه‌ها در قم هستیم به برکت آن سفر پر خیر و برکت است.

وی در پایان گفت: طی یک جلسه 6 ساعته که داشتیم مقرر شد پروژه منوریل قم تا دهه فجر با هر سختی‌ها و مشکلاتی که دارد به اتمام برسد.

استاندار از وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی در خواست کرد تا در خصوص منوریل قم گرچه در حوزه اختیارات ایشان نیست اما با این وجود در دولت ما را یاری نماید تا بر سر قول خود بمانیم و در موقع مقرر بتوانیم این پروژه منوریل را به اتمام برسانیم.
 

کد خبر 2347826

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha