۲۱ مرداد ۱۳۹۳، ۰:۲۷

سعی می کنم کمتر حرف بزنم!

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس اشتباهاتش را پذیرفت

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس اشتباهاتش را پذیرفت

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه ابعاد اختلافش با مدیرعامل باشگاه خیلی هم بزرگ نیست، گفت: از این به بعد سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم.

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا سیاسی درباره اختلافات ایجاد شده بین اعضای هیات مدیره باشگاه، با بیان مطلب فوق اظهار کرد: بین اعضای هیات مدیره اختلاف فاحشی وجود ندارد و ما هم از اتحاد خوبی برخورداریم.

وی درباره مصاحبه تند علیرضا رحیمی علیه وی و ابعاد بزرگ این مصاحبه، تاکید کرد: البته من نمی‌دانم چرا شما ابعاد این مصاحبه را بزرگ می‌بینید. ابعاد این صحبت‌ها آنقدرها هم بزرگ نیست!

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس همچنین در خصوص مصاحبه‌های متوالی‌اش و اینکه چنین چیزی در باشگاه‌های بزرگ دنیا دیده نمی‌شود، گفت: باشگاه‌های بزرگ هم مشکلات باشگاه‌های ما را ندارند. نمی شود آنها را با هم مقایسه کرد. البته فرمایش شما درست است. من سعی می‌کنم از این به بعد کمتر حرف بزنم. البته همکاران مطبوعاتی شما من را یک جایی گیر می‌اندازند و مجبور می‌شوم جوابشان را بدهم.

سیاسی در خصوص اینکه گفته بود علی دایی سرمربی پرسپولیس را عوض می‌کند، تصریح کرد: من اصلا راجع به تغییر هیچ فردی صحبت نکردم. حرف من راجع به استحکام جایگاه افراد بود که خبرنگاری پرسید بالاخره وضعیت به چه صورت می‌شود. به هر حال اگر این روند ضعیف بودن وجود داشته باشد باید جلویش گرفته شود. خدا را شکر الان مشکلی به آنصورت نداریم. هرچند نتایج خوبی نگرفتیم ولی به آینده امیدواریم.

وی درباره آشتی کنان مصنوعی‌اش با علیرضا رحیمی بعد از جلسه در وزارت ورزش گفت: ما الان با هم مشکل آنچنانی نداریم. رحیمی زحماتش را کشیده و همچنان هم در حال رتق و فتق امور است.

"شما در تیم راه آهن شما همه کاره هستید. این باشگاه اسمی برای استیلی است ولی شما پشت پرده آن هستید. آیا چنین چیزی صحت دارد"؟ سیاسی در این خصوص گفت: نه اصلا اینطور نیست. استیلی با برادر من و چندنفر دیگر در حال خرید راه آهن هستند و من نقشی در آن ندارم. این باشگاه خیلی هم سرمایه زیادی نمی‌خواهد که دست نیافتنی باشد.

سیاسی درباره نقشش در باشگاه پرسپولیس، اظهار کرد: در پرسپولیس نقشی ندارم و اسپانسر باشگاه نیستم. ضمن اینکه رانت حضور در پرسپولیس هم به درد من نمی‌خورد.

وی که میهمان تلفنی برنامه نود بود، در ادامه گفت: با توجه به اینکه تیم ما یک مقدار ملتهب است شما کمک کنید این التهاب کمتر شود. این بازیکنان بعد از دو هفته سخت، یک بازی حساس در پیش رو دارند.

رئیس هیات مدیره پرسپولیس در پاسخ به این سئوال که کار شما در هیات مدیره باشگاه چیست؟ گفت: من مسائل مالی باشگاه را مدیریت کرده و نحوه درآمد،بودجه و مخارج را کنترل می‌کنم.

سیاسی درباره اینکه آیا هنوز در شهرداری فعالیت می‌کند یا خیر، تاکید کرد: خیر من در شهرداری فعالیت نمی‌کنم. من با شهرداری به عنوان یک پیمانکار همکاری می‌کنم.

وی در پایان نقش شرکت اقلیم که متعلق به وی و برادرش است را در خرید باشگاه راه آهن رد کرد.

کد خبر 2348104

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha