۲۱ مرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۵۷

المپیک نوجوانان - نانجینگ؛

دوومیدانی کاران ایرانی به نانجینگ رسیدند

دوومیدانی کاران ایرانی به نانجینگ رسیدند

دوومیدانی کاران نوجوان ایرانی که در مراسم بدرقه کمیته ملی المپیک شرکت کرده بودند امروز به نانجینگ محل برگزاری المپیک نوجوانان رسیدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، دوومیدانی کاران کشورمان دوشنبه شب پس از اتمام مراسم بدرقه در سالن سالن سلمان فارسی آکادمی ملی المپیک، از طریق فرودگاه بین‌المللی امام خمینی، تهران را به مقصد پکن ترک کردند، تا بتوانند درنانجینگ چین (محل برگزاری مسابقات المپیک نوجوانان) حاضر شوند.

تیم نوجوانان کشورمان متشکل از آرین زرعکانی (رکورد دار پرش ارتفاع در رده نوجوانان)، رضا رحمانی در ماده دو 400 متر آزاد و جواد شوریابی در ماده دو 400 متر با مانع در این رقابتها حاضر خواهد شد. نوجوانان ایرانی پیش از این موفق شدند در مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا (انتخابی المپیک نوجوانان) که اردیبهشت ماه امسال در تایلند برگزارشد، ورودی المپیک نوجوانان را کسب کنند.

تمامی مسابقات المپیک نوجوانان در دو مرحله و طی روزهای 25 مرداد ماه تا 6 شهریور ماه برگزار خواهد شد که بر اساس برنامه‌های اعلام شده، زرعکانی و رحمانی در روزهای 29 مرداد ماه و یک شهریور ماه به ترتیب در مراحل اول و دوم به مصاف رقیبان خود خواهند رفت. جواد شوریابی نیز 31 مرداد ماه در مرحله نخست و سوم شهریور ماه در دومین مرحله در مسابقات حاضر خواهد شد.

 

کد خبر 2348332

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha