۲۱ مرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۲۳

آیت الله باریک بین:

مهمترین وظیفه بانوان توجه به تربیت فرزندان است

مهمترین وظیفه بانوان توجه به تربیت فرزندان است

قزوین- خبرگزاری مهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین گفت: بانوان میهن اسلامی در کنار فعالیت های اجتماعی باید اولویت خود را تربیت اسلامی و اخلاقی فرزندان خود قرار دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، فهیمه فرهمند پور مشاور وزیر کشور در امور بانوان و خانواده ظهر سه شنبه با آیت الله هادی باریک بین نماینده ولی فقیه در استان دیدار و گفتگو کرد.

آیت الله هادی باریک بین در این دیدار به نقش مهم و تاثیر گزار خانواده در اسلام اشاره کرد و اظهارداشت: امروز زنان نقش تاثیر گذاری در تربیت فرزندان در جامعه ایفا می کنند.

امام جمعه قزوین با اشاره به نقش تاثیر گذار استان قزوین در حوزه زنان بیان کرد: امروز استان قزوین از موقعیت وجایگاه بالایی در امور بانوان برخوردار است.

حجت الاسلام محمد حسن باریک بین امام جمعه موقت قزوین نیز ضمن قدردانی از تلاش های مدیرکل امور بانوان استان گفت: خوشبختانه خانم سیدی توانسته در این استان در حوزه خانواده وبانوان کارهای ارزشمندی را به انجام برساند که جای قدردانی است.

حجت الاسلام باریک بین تصریح کرد: امروز دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی می خواهند جایگاه زنان را پایین بیاورند که کار شما مسئولان در امور بانوان وخانواده بسیار حساس و سنگین است.

امام جمعه موقت قزوین به ضرورت مهم اطلاع رسانی از طریق رسانه ها به خصوص صدا وسیما خاطرنشان کرد: دولت می تواند در حوزه زنان و خانواده نقش مهمی ایفا کند و ضرورت دارد که فعالیت های بانوان از طریق دستگا ههای فرهنگی به خصوص صدا وسیما صورت پذیرد.

امام جمعه موقت قزوین به نفوذ فرهنگ منحط غرب در این حوزه یادآورشد: متاسفانه در برخی از حوز ه ها فرهنگ غربی رسوخ کرده و برای بانوان ما آثار سويي به جود آورده که باید در این خصوص توسط شما مسئولان حوزه خانواده برنامه هایی صورت بگیرد.

امام جمعه موقت قزوین تصریح کرد: امروز در استان قزوین حوزه های علمیه خواهران و برادران فعال است که می تواند با همراهی وهمکاری حوزه  بانوان و خانواده، استانداری خدمات خوبی ارائه دهد.

کد خبر 2348382

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha