۲۱ مرداد ۱۳۹۳، ۱۴:۳۳

پنجعلی در گفتگو با مهر:

می‌ترسیم اومانیا فردا هم نیاید/ صادقیان بعد از حکم انضباطی زیر سُرم رفت!

می‌ترسیم اومانیا فردا هم نیاید/ صادقیان بعد از حکم انضباطی زیر سُرم رفت!

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس تهران می‌گوید حکم کمیته انضباطی مبنی بر محرومیت سه ماهه پیام صادقیان احساسی بوده است. وی همچنین می‌گوید صادقیان بعد از اعلام حکم مریض شد و زیر سُرم رفت!

محمد پنجعلی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره حکم انضباطی پیام صادقیان و محرومیت سه ماهه وی اظهار کرد: احساس ما این است که با صادقیان احساسی برخورد شده است. هدف این است که این بازیکن حواسش را جمع کند و در عین حال به راهش در فوتبال ادامه بدهد نه اینکه از مسیر زندگی منحرف شود.

وی افزود: امیدوارم در حکم صادقیان تجدید نظر شود. او واقعا از این حکم سرخورده شده و حتی بعد از محرومیت مریض شد و زیر سُرم رفت. او امروز هم حال خوشی نداشت و با بازیکنان دیگر تمرین نکرد.

سرپرست پرسپولیس همچنین پیشنهاد تیم‌های عربی به صادقیان را رد کرد و گفت: در این خصوص اصلا نه پیشنهادی بوده و نه بحثی صورت گرفته است.

پنجعلی در پاسخ به سوالی مبنی بر وضعیت میشائیل اومانیا مدافع کاستاریکایی که قرار است به پرسپولیس اضافه شود، تاکید کرد: به امید خدا قرار است این بازیکن فردا به ایران بیاید. ما تمام کارهای مربوط به این بازیکن را انجام داده و با وی به توافق نهایی رسیده‌ایم. البته هنوز می‌ترسیم فردا هم به ایران نیاید!

وی خاطرنشان کرد: آنقدر گفته‌ایم اومانیا امروز و فردا به ایران می‌آید که دیگر هیچ کس حرفمان را قبول ندارد! به هر حال امیدواریم فردا این بازیکن به تهران سفر کرده و خیال همه را راحت کند.

کد خبر 2348571

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha