۲۱ مرداد ۱۳۹۳، ۱۸:۵۷

شبستری:

فساد اداری تنها به موارد مالی خلاصه نمی شود

فساد اداری تنها به موارد مالی خلاصه نمی شود

تبریز – خبرگزاری مهر: معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی گفت: فساد اداری تنها در فساد مالی خلاصه نمی شود، در مبارزه با فساد اداری در آذربایجان شرقی با هیچ کس تعارف نداریم و با متخلفان به شدت برخورد خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید شبستری بعد از ظهر سه شنبه در نشست فرمانداران و بخشداران شهرستان های مختلف آذربایجان شرقی در تبریز با اشاره به اینکه بی احترامی به ارباب رجوع و تلف کردن وقت مردم نوعی فساد اداری است، افزود: تسامح و تساهل در بحث مبارزه با فساد اداری جایز نیست چراکه فلسفه وجودی مسئولان خدمت به مردم است و اگر مردم نبودند مسئولی نیز وجود نداشت.

وی با تاکید بر اینکه در ادارات با کسانی که با سفارش و توصیه اقدام به انجام امور مردم می کنند برخورد می کنیم، گفت: مسئولانی که توان مبارزه با فساد مالی و ادرای را نداشته باشند عزل خواهند شد.

شبستری در ادامه با اشاره به اینکه حضور مسئولان در بین مردم باعث شناختن مشکلات و نواقص موجود می شود، افزود: افزایش ارتباط مسئولان مختلف روستاها و شهرهای کوچک و بزرگ با مردم باعث انجام موفقیت آمیز وظایف و کاهش مشکلات می شود.

وی با تاکید بر اینکه باید در امور اجرایی و مسئولیت های مختلف از نیروهای تمام سلایق سیاسی استفاده شود، گفت: اگر انتقاد از عملکرد دولت گذشته بدون تلاش برای رفع مشکلات موجود باشد، نتیجه مثبتی برای مردم ندارد.

شبستری همچنین ابراز داشت: دولت با محدودیت منابع مالی مواجه است و برای خروج از وضعیت کنونی برنامه های خاصی در نظر گرفته شده که امیدواریم با کمک و تعامل مردم و مسئولان شاهد شکوفایی اقتصادی و رشد شاخص های تولیدی در کشور باشیم.

کد خبر 2348809

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha