۲۲ مرداد ۱۳۹۳، ۸:۲۲

جاده مرگ همچنان قربانی می گیرد/

سه کشته و شش مجروح حاصل تصادف خونین و دلخراش سه راهی کفراش نهاوند

سه کشته و شش مجروح حاصل تصادف خونین و دلخراش سه راهی کفراش نهاوند

نهاوند - خبرگزاری مهر: شامگاه سه شنبه در سه راهی روستای کفراش نهاوند در کیلومتر دو محور نهاوند-کرمانشاه دو دستگاه خودروی سواری پژو با یکدیگر برخورد که در نتیجه این تصادف سه نفر کشته و شش نفر دیگر مجروح شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا نادری فرمانده پلیس راه شهرستان نهاوند شامگاه سه شنبه در محل این تصادف دلخراش اظهار داشت: ساعت 19:50 دقیقه روز سه شنبه 21 مردادماه سال جاری در سه راهی روستای کفراش نهاوند واقع در  کیلومتر دو محور نهاوند-کرمانشاه یک دستگاه خودروی سواری پژو و یک دستگاه خودروی سواری پژو برون شهری با یکدیگر برخورد می کنند که متأسفانه در این حادثه دلخراش سه نفر کشته و شش نفر دیگر مجروح می شوند.

نادری گفت: متأسفانه در این حادثه اعضا یک خانواده به نامهای مجید حاتمی(پدر)، شاه سلطان میر بک(مادر) و ایلیا حاتمی پسر بچه دوساله در دم جان خود را از دست دادند.

وی با بیان این موضوع که علت حادثه در دست بررسی قرار دارد، افزود: شش مجروح این حادثه توسط تیم های امداد و نجات هلال احمر و اورژانس، به بیمارستان علیمرادیان نهاوند منتقل شدند.

رئیس اداره هلال احمر شهرستان نهاوند نیز اظهار داشت: ساعت 19:50 دقیقه شامگاه سه شنبه و به محض اطلاع نیروهای امداد و نجات هلال احمر شهرستان نهاوند از وقوع حادثه سه راهی کفراش 15 نیروی امداد گر به همراه دو دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

محمد تقی شهبازی اظهار داشت: به رغم شدت حادثه و ترافیک سنگین در محل، امدادگران هلال احمر نهاوند موفق شدند عملیات انتقال فوت شدگان و مجروحان حادثه در کمترین زمان ممکن به بیمارستان علیمرادیان نهاوند انجام دهند.

شهبازی گفت: متأسفانه در این حادثه سه نفر از جمله یک پسر بچه دو ساله در دم کشته شدند و شش مصدوم دیگر به بیمارستان منتقل شدند که یک نفر از آنها بعلت شدت جراحات به همدان اعزام شد.

وی افزود: عملیات امداد و نجات و انتقال فوت شدگان و مجروحان این حادثه بیش از یک ساعت به طول انجامید.

فرماندار، بخشدار مرکزی و رئیس اداره بهزیستی شهرستان نهاوند نیز به محض اطلاع از وقوع این حادثه در بیمارستان نهاوند حاضر شدند و از نزدیک در جریان نحوه رسیدگی و درمان مجروحان این حادثه قرار گرفتند.

فرماندار شهرستان نهاوند در مورد وقوع این حادثه اظهار داشت: علت وقوع این حادثه  فعلا مشخص نشده اما موضوع با سرعت و دقت در دست پیگیری است.

امامعلی عبدالملکی با توجه به حادثه خیز بودن این نقطه اظهار داشت: تنها راه اساسی و دائم برطرف کردن خطرات سه راهی کفراش احداث زیرگذر است.

عبدالملکی گفت: در طرح کارشناسی و ارائه شده برای تعریض و اصلاح محور نهاوند-فیروزان پنج زیرگذر استاندارد تعریف شده که به محض تخصیص بودجه احداث آنها باید آغاز شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر برای جلوگیری از اتفاقات مجدد در این نقطه باید نصب علائم هشدار دهنده، نصب سیستم روشنایی و نصب سرعت گیر در کوتاه ترین زمان ممکن عملی شود.

لازم به ذکر است در آبان سال گذشته نیز وقوع یک حادثه تلخ و خون بار دیگر در این محور باعث کشته شدن سه نفر و مجروحیت پنج نفر دیگر از هموطنان شد.

کد خبر 2348909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha