۲۲ مرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۴۱

وحید شمسایی در گفتگو با مهر:

اتفاقی رخ نداده که محروم شوم/ بیشتر از همه با کمیته فوتسال تعامل داریم

اتفاقی رخ نداده که محروم شوم/ بیشتر از همه با کمیته فوتسال تعامل داریم

مربی - بازیکن تیم فوتسال تاسیسات دریایی با اشاره به حضور در کمیته انضباطی و احتمال محرومیت محرومیت خود گفت: من در کمیته انضباطی حرف‌های خودم را زدم و اتفاقی رخ نداده که محروم شوم.

وحید شمسایی در گفتگو به خبرنگار مهر، در خصوص حضور خود در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: من در نشست خبری باشگاه تاسیسات دریایی حرف‌هایی زدم که آقای افتخاری از کمیته انضباطی درخواست کرد مرا احضار کنند و برای همین روز گذشته به کمیته انضباطی رفتم و باعبداللهی در این باره صحبت‌هایی را رد و بدل کردیم. من در کمیته انضباطی یکسری حرف‌ها زدم و گفتم که اگر حرفی می‌زنیم برای فوتسال است چرا که ما در سطح اول دنیا بودیم و حالا نزول پیدا کرده‌ایم.

وی در پاسخ به این سوال که کمیته انضباطی بیشتر روی کدام موضوع از وی پاسخ خواسته بود، بیان کرد: از من در نشست خبری پرسیده شد که مربی تیم ملی می‌شوی که من هم گفتم خسوس از این تیم نمی‌رود تا زمانی که فوت کند بهرحال من هم یک روز فوت کنم فرد دیگر می‌آید جای مرا می‌گیرد. البته یک موضوع دیگر هم بود که گفتم مگر خسوس گادفادر فوتسال است که روی این موضوع هم بحث داشتند.

مربی تیم تاسیسات دریایی درباره احتمال محرومیت خود بیان کرد: به نظرم چیزی اتفاق نیفتاده است که من محروم شوم. البته کمیته انضباطی صاحب اختیار است ولی اتفاقی رخ نداده که بخواهند مرا محروم کنند. من یکسری واقعیت‌ها را گفته‌ام که شاید آقای افتخاری از آن خوشش نمی‌آید.

شمسایی افزود: من فعلا روی تیم خودم تمرکز کرده‌ام و آقای افتخاری بداند که احضار کردن من به کمیته انضباطی خوب نیست. ما بیشترین تعامل را با کمیته فوتسال داریم. الان در بدنسازی هستیم ولی چهار بازیکن خود را به تیم امید داده‌ایم در حالی که ممکن است آنها مصدوم شوند. امثال من، شمس، ابطحی، خوراکچی، صالح و ... استخوان خرد کرده فوتسال هستیم بنابراین اگر ما حرف نزنیم چه کسی درباره فوتسال حرف بزند.

کد خبر 2349104

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha