۲۲ مرداد ۱۳۹۳، ۱۹:۰۵

راهپیمایی کودکان کرجی در حمایت از مردم غزه

راهپیمایی کودکان کرجی در حمایت از مردم غزه

کرج - خبرگزار ی مهر: شماری از کودکان با برگزاری راهپیمایی در کرج ضمن ابراز همدردی با کودکان غزه، جنایات رژیم غاصب اسرائیل را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، شمار زیادی از کودکان کرجی روز چهارشنبه با در دست داشتن پرچم های جمهوری اسلامی ایران و تصاویری از رژیم اشغالگر قدس در راهپیمایی حمایت از کودکان غزه و محکومیت رژؤیم صهیونیستی شرکت کردند.

بسیاری از کودکان با پوشش های محلی و اقوام ایرانی دراین راهپیمایی حضور یافتند و در اعتراض به رفتارهای رژیم اسرائیل در سرزمین فلسطین شعار دادند.

کودکان با سردادن شعارهای مرگ براسرائیل و مرگ برآمریکا از بلوار مولانا تا مقابل استانداری البرز در کرج راهپیمایی کردند و از مسئولان و رسانه های جمعی خواستند تا فریاد حمایت آنان را به گوش جهانیان برسانند.

مدیرکل بهزیستی استان البرز نیزدرحاشیه این راهپیمایی این اقدام بهزیستی را کوچکترین حرکت برای همدلی با کودکان مظلوم غزه دانست.

ˈافروز بهرامیˈ گفت : درشرایطی که رژیم غاصب صهیونیستی بی شرمانه به غیرنظامیان حمله ور می شود، مسلمانان جهان با اعتراض های خود می توانند با مردم فلسطین و شهرهای اشغالی همسو شوند.

وی، کشته شدن کودکان را تنها بخشی از جنایات رژیم غاصب صهیونیستی برشمرد و ادامه داد: کودکان کرج نیز امروز با حضور در راهپیمایی ویژه خود نشان دادند که هیچ گاه از سکوت مجامع بین المللی در برابر جنایات رژیم غاصب صهیونیستی رضایت ندارند.

درپایان این راهپیمایی بیانیه ای درحمایت از کودکان و نوجوانان غزه قرائت شد

کد خبر 2349478

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha