۲۴ مرداد ۱۳۹۳، ۲۱:۴۴

حواشي دیدار صنعتی خوزستان - نفت تهران؛

اجراي يكي از قوانين جام جهاني در اهواز/ سرمربي فولاد در ورزشگاه حضور یافت

اجراي يكي از قوانين جام جهاني در اهواز/ سرمربي فولاد در ورزشگاه حضور یافت

اهواز - خبرگزاري مهر: در دقيقه 30 هر نيمه اول بازي دو تيم استقلال خوزستان و نفت تهران بازيكنان دو تيم اجازه يافتند همانند بازي هاي جام جهاني استراحت كنند و آب بنوشند كه اين مساله براي اولين بار در فوتبال ايران رخ داد.

به گزارش خبرنگار مهر، دو تيم فوتبال صنعتی خوزستان و نفت تهران از سري رقابتهاي هفته سوم ليگ برتر باشگاه‌هاي كشور شامگاه جمعه به مصاف هم رفتند كه در نهايت اين بازي را تيم فوتبال نفت تهران با نتيجه 2 بر يك به سود خود خاتمه داد تا اولين پيروزي خود را در اين فصل ليگ برتر دشت كند. حواشی این مسابقه را در زیر می‌خوانید:

* به علت كيفيت نامناسب چمن ورشگاه 50 هزار نفري الغدير اهواز، اين بازي در ورزشگاه تختي اهواز برگزار شد. اين ورزشگاه به عنوان دومين محل ميزباني باشگاه استقلال خوزستان به سازمان ليگ معرفي شده و به نظر مي رسد فولاد خوزستان نيز تا اصلاح وضع چمن ورزشگاه الغدير بازي هاي خود به اين ورزشگاه منتقل كند. البته هنوز تصميمي در اين خصوص اتخاذ نشده است.

* اين بازي با يك دقيقه سكوت به علت فوت «مهدي نفر» خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس و برنامه ورزشي «ورزش و مردم» آغاز شد و بازيكنان دو تيم براي اداي احترام به اين عضو جامعه رسانه اي كشور كه امروز در تهران به علت واژگوني خودوري خود فوت كرد بازي را با يك دقيقه سكوت آغاز كردند.

* قبل از آغاز بازي و به رسم معمول فوتبال ايران، ایمان مبعلی، ديويد ویکروم و وحید حمدی‌نژاد بازيكنان سابق تيم فوتبال استقلال خوزستان با در دست داشتن دسته گل به سمت عبدالله ویسی سرمربي تيم فوتبال استقلال رفتند و براي حضور در زمين مسابقه از وي رخصت گرفتند.

* از جمله ميهمانان ويژه اين بازي مي توان به حضور اعضاي کادر فنی تیم فوتبال فولادخوزستان از جمله درآگان اسکوچیچ سرمربي كروات اين تيم در جایگاه ویژه ورزشگاه تختی اهواز اشاره كرد كه وي از نزديك اين بازي را مشاهده كرد تا ارزيابي مناسبي از اين دو تيم كه فولاد هنوز در اين فصل با آنها روبرو نشده است به دست بياورد.

* به علت گرماي هواي امروز هواي اهواز، بازيكنان دو تيم در دقيقه 30 نيمه اول اجازه يافتند كه در كنار زمين استراحت كنند و آب بنوشند. اين قانون كه در رقابت هاي جام جهاني 2014 برزيل و براي بازي هايي كه ميزان رطوبت در آنها بسيار بالا بود اجرا شده بود؛ براي اولين بار در فوتبال ايران اجرا شد.

* در پايان بازي سيامك كوروشي بازيكن تيم فوتبال نفت تهران به علت حرارات بالاي هواي امروز اهواز بي حال و روي زمين افتاد كه پزشكان تيم نفت تهران وي را مداوا كردند تا امكان حضور در رختكن را پيدا كند.

* با وجود اينكه انتظار مي رفت به علت انجام اين بازي در ورشگاه تختي اهواز كه در مركز شهر اهواز و در كنار محله لشكر آباد كه كانون اصلي هواداران استقلال واقع شده است استقبال مناسبي از اين بازي صورت گيرد ولي بازهم همانند بازي هاي استقلال خوزستان در ورزشگاه الغدير، استقبال مناسبي از بازي نشد كه به نظر مي رسد اين وضع بايد آسيب شناسي شود.

* استقلال خوزستان با اين شكست با گذشت سه هفته از رقابت هاي ليگ برتر اين فصل همچنان در حسرت پيروزي است و با كسب تنها يك امتياز چشم به روزها آينده دوخته است.

کد خبر 2350378

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha