۲۴ مرداد ۱۳۹۳، ۲۳:۲۹

منصوريان:

گرماي هوا براي تيمهاي خوزستاني مزيت است

گرماي هوا براي تيمهاي خوزستاني مزيت است

اهواز – خبرگزاري مهر: سرمربي تيم نفت تهران گفت: گرماي شديد هواي اهواز و خوزستان يك مزيت براي تيم هاي خوزستاني است.

به گزارش خبرنگار مهر، عليرضا منصوريان شامگاه جمعه پس از پيروزي تيمش برابر استقلال خوزستان در اهواز در نشست خبري پايان بازي اظهار كرد: هميشه در دوران ورزشي خود گفته بودم كه اهواز جايگاه دوم من است و هميشه در اهواز احساس مي كنم كه در آزادي به ميدان رفته ام.

وي افزود: در بازي گذشته، برخلاف روند بازي كل دريافت كرديم و نتيجه را در دقايق آخر واگذار كرديم ولي در اين بازي در دقايق پاياني توانستيم بازي را به سود خود تغيير دهيم.

سرمربي نفت تهران ادامه داد: در اين ديدار به خوبي توانستيم تيم حريف را مديريت و خودمان را به آنها تحميل كنيم.

منصوريان تصريح كرد: اين نتيجه چيزي از ارزش هاي تيم حريف كم نمي كند و به عقيده من گرماي شديد اهواز يكي از مزيت هاي تيم هاي اهوازي و خوزستاني است.

وي اظهار كرد: تيم ما در اين گرماي حدود 48 درجه بازي و فشار بيشتري را نسبت به حريف تحمل كرد ولي خوشحالم كه از اين ميدان سخت با دست پر بيرون آمديم.

سرمربي تيم نفت تهران گفت: به عقيده من يك بازي سالم و بي حاشيه را شاهد بوديم و اميدوارم تيم عبدالله ويسي نيز در هفته هاي آينده به نتايج خوبي دست پيدا كند.

به گزارش خبرنگار مهر، دو تيم فوتبال استقلال خوزستان و نفت تهران از سري رقابت هاي هفته سوم ليگ برتر باشگاه هاي كشور شامگاه جمعه به مصاف هم رفتند كه در نهايت اين بازي را تيم فوتبال نفت تهران با نتيجه دو بر يك به سود خود خاتمه داد تا اولين پيروزي خود را در اين فصل ليگ برتر دشت كند.

کد خبر 2350402

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha