۲۵ مرداد ۱۳۹۳، ۱۵:۵۰

«دیده شو» میزبان لیگ مسابقه برج هیجان می‌شود

«دیده شو» میزبان لیگ مسابقه برج هیجان می‌شود

تهیه کننده برنامه «دیده شو» از حضور این برنامه در این هفته در منطقه 16 شهرداری تهران برای اجرای لیگ مسابقات برج هیجان خبر داد.

مسعود ساکت اف درباره برنامه این هفته «دیده شو» به خبرنگار مهر گفت: برنامه «دیده شو» که هر روز شنبه تا پنج شنبه ساعت 18 روی آنتن شبکه 2 سیما می‌رود این هفته در منطقه 16 شهرداری تهران مسابقه برج هیجان (جنگا) را برگزار می‌کند.

وی ادامه داد: قرار است فردا یکشنبه 26 مرداد لیگ مسابقات برج هیجان مخصوص پسران در محل جوادیه، ابتدای بیست متری سکوی نظامی، دبیرستان شهید بهشتی راس ساعت 8:30 صبح به مدت 2 ساعت برگزار شود.

ساکت اف عنوان کرد: این کار به شکل لیگ در دیگر مناطق شهرداری و حتی در دیگر استان ها بزودی کلید خواهد خورد و ممکن است تنها این لیگ با عناوین دیگر و در دیگر موضوعات برگزار شود.

ساکت اف در پایان درباره مهمان چهره‌ای که روز دوشنبه مهمان این برنامه است، گفت: کاوه خداشناس از بازیگران سینما و تلویزیون مهمان این هفته برنامه است.

این برنامه هر دوشنبه سراغ یکی از چهره‌ها می‌رود و یک مهمان ویژه دارد.

«دیده شو» در روزهای دوشنبه با مهمانانش یک بازی ویژه دارد. طراحی این بازی به نحوی است که مهمان شرکت‌کننده با هر حرکت موفقش امتیاز گرفته و مبلغی را برنده می‌شود. این هزینه با ادامه حرکت‌های موفق تا جایی که برای بازی‌کننده امکان‌پذیر باشد همچنان قابل افزایش خواهد بود. در پایان مبلغ به دست آمده با مشورت مهمان برنامه به صندوق یک موسسه خیریه اهدا می‌شود.

در هفتۀ های  گذشته محمدرضا غفاری و پژمان بازغی این بازی را انجام دادند و توانست مبالغی نظیر 750 هزار تومان به نفع خیریه پول‌ به دست آورند.

«دیده‌شو» به تهیه‌کنندگی مسعود ساکت‌اف از گروه نوجوان شبکۀ دوم سیما هر روز عصر ساعت 18 تا 19 پخش می‌شود.

اجرای این برنامه هفتگی را اشکان خیل‌نژاد، کیوان ساکت‌اف، فاطیما بهارمست و شقایق قاسمی بر عهده دارند.
 

کد خبر 2350995

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha