۲۵ مرداد ۱۳۹۳، ۱۶:۴۷

برترین شمشیربازان نوجوان و جوان اسلحه سابر کشور معرفی شدند

برترین شمشیربازان نوجوان و جوان اسلحه سابر کشور معرفی شدند

مسابقات شمشیربازی قهرمانی نوجوانان و جوانان کشور در اسلحه سابر پس از سه روز با تعیین برترین‌های شرکت کننده در هر یک از بخش انفرادی وتیمی این دو رده سنی به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، روز نخست مسابقات شمشیربازی قهرمانی نوجوانان و جوانان کشور در اسلحه سابر به برگزاری دیدارهای انفرادی رده سنی نوجوانان اختصاص داشت. در پایان این بخش از مسابقات که 32 بازیکن از 10 استان در آن حضور داشتند و پس از برگزاری 87 دیدار در مرحله مقدماتی و 37 دیدار مقدماتی محمد حسین عابدینی و امیراحدامینی اول و دوم شدند. عنوان سوم مشترک هم به حسن ندیمی او میثم لاهوت اختصاص پیدا کرد.

در بخش تیمی این رده سنی هیچ دیداری برگزار نشد اما با توجه به امتیازات به دست آمده در بخش انفرادی عنوان اول به تیم تهران تعلق گرفت، مازندران دوم شد و تیم‌های گیلان و یزدهم سوم مشترک شدند.

در رده سنی جوانان هم 46 بازیکن از 13 استان برگزار کننده دیدارهای انفرادی بودند. در این بخش پس از انجام 114 دیدار مقدماتی و 47 دیدار حذفی محمدجواد میرحسینی و  محمد سازنچیان به ترتیب اول و دوم شدند ضمن اینکه جمال الدین ایمری و سجاد فرمانی هم سوم مشترک شدند. در بخش تیمی رده سنی جوانان و در میان 11 استان شرکت کننده آذربایجان شرقی اول شد. در این بخش 10 دیدار برگزار شد و طی آن یزد به عنوان دوم دست یافت و دو تیم مازندران وآذربایجان غربی هم سوم مشترک شدند.

مسابقات شمشیربازی قهرمانی کشور در رده سنی نوجوانان و جوانان طی روزهای دوشنبه تا چهارشنبه با برگزاری دیدارهای انفرادی و تیمی در اسلحه اپه پیگیری خواهد شد.

کد خبر 2351062

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha