۲۶ مرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۰۹

نرخ میوه و سبزیجات در میادین شهر تهران کاهش یافت

نرخ میوه و سبزیجات در میادین شهر تهران کاهش یافت

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران از کاهش نرخ میوه و سبزیجات در جلسه سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سیداحمد صفوی با بیان اینکه طبق مصوبات 7 قلم محصول در گروه میوه و 16 قلم محصول در گروه سبزیجات، کاهش نرخ دارند، گفت:خربزه، هلو انجيري، انجيرسياه، انگور پيكاني، طالبي تو سبز، ليمو ترش، هلو هسته جدا و زعفراني از این دست هستند که بيشترين كاهش مربوط به انواع خربزه با 10.53 درصد است.

وی درباره نرخ این محصولات كه طي يك هفته از 9500 به 8500 ريال تغيير قيمت داشته است، اظهار کرد:كمترين كاهش در محصول هلو هسته جدا و زعفراني با 2.56 درصد است كه طي يك هفته از 39000 به 38000 ريال تغيير قيمت داشته است. این در حالیست که قيمت ها تا صدور نرخنامه بعدي قابل اجرا است.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران درخصوص کاهش قیمت برخی سبزيجات در میادین میوه و تره بار شهرداری تهران خاطرنشان کرد: فلفل ريز و كبابي، لوبيا سبز، فلفل ريز سوزني (ممتاز)، فلفل دلمه سبز، پياز سفيد صدفي، سيب زميني استانبولي، سبزي پاك كرده، كلم قرمز، پياز زرد، سبزي، سيب زميني، هويج، سيب زميني سورت و بسته بندي شده، ليمو ترش، باميه و كرفس ازجمله این محصولات هستند.

صفوی با تاکید بر اینکه بيشترين كاهش مربوط فلفل ريز و كبابي با 24 درصد است، اظهار کرد: این محصولات طي يك هفته از 25000 به 19000ريال تغيير قيمت داشته است و كمترين كاهش در محصول كرفس با 2 درصد است كه طي يك هفته از 10000 به 9800 ريال تغيير قيمت داشته است كه قيمت ها تا صدور نرخنامه بعدي قابل اجرا هستند.
 

کد خبر 2351456

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha