۲۶ مرداد ۱۳۹۳، ۱۳:۰۷

پورمحمدی در پاسخ به مهر اعلام کرد:

آخرین نتایج نحوه بازگشت اموال بابک زنجانی به دولت

آخرین نتایج نحوه بازگشت اموال بابک زنجانی به دولت

وزیر دادگستری با اشاره به نتایج بازگشت اموال بابک زنجانی به دولت گفت: در این مورد گزارشهایی به صورت روزانه تهیه و همچنین دو هفته یکبار و یا هفتگی جلساتی در سطح سران سه قوه تشکیل می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی پورمحمدی وزیر دادگستری امروز ظهر در حاشیه مراسم ختم پدر رئیس سازمان بازرسی کل کشور که در مسجد ارگ تهران برگزار شد با حضور در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوال خبرنگار مهر درباره نتایج بازگشت اموال بابک زنجانی به وزارت نفت و دولت اظهار داشت: گزارشهایی در این رابطه به صورت روزانه تهیه می شود. همچنین به صورت  هفتگی جلساتی در سطح سران قوا به منظور بررسی نحوه بازگشت اموال این شخص برگزار می شود.

وی با بیان اینکه جلسات کارشناسی کارشناسان قضایی در این رابطه به صورت مداوم در حال برگزاری است، افزود: هر سر نخی چه قطعی و چه مشکوک به دست بیاید آن را پیگیری خواهیم کرد و در عین حال نیز در تلاشیم اموال بیت المال را بازگردانیم.

وزیر دادگستری در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران درباره نظر وی پیرامون سخنان نجفقلی حبیبی گفت: این حرف ها و پاسخ ها در رسانه ها باید داده شود و خوشبختانه فضای اجتماعی فعال و با نشاط ما این زمینه را فراهم کرده است.

حجت الاسلام پورمحمدی در پاسخ به سوال خبرنگار مهر بابت نتیجه بازگشت معوقات بانکی که طی آن دولت اسامی آنها را به قوه قضاییه به منظور برخورد لازم اعلام کرده بود اظهار داشت: در این زمینه همکاری بسیار خوبی میان دولت و قوه قضاییه وجود دارد و خوشبختانه بانکها و سازمان ثبت جدی تر شده اند. ما نیز از روشهای مختلف و اولیه استفاده خواهیم کرد تا این معوقات بازگردانده شود.

وی تصریح کرد: البته در این میان نیز باید بین معوقات بانکی تولیدکنندگان و سایر بخش ها تفاوت قائل شد.

حجت الاسلام پورمحمدی در پاسخ به سوال دیگری درباره نحوه برخورد با تولیدکنندگان روغن پالم اظهار داشت: در این مورد افراد و یا واحدهایی که متخلفی که از طریق وزارت بهداشت شناسایی شوند و اعلام کنند جلوی تولید آنها گرفته و جریمه لازم اتخاذ می شود.

 

کد خبر 2351529

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha