۲۷ مرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۵۲

گودرزي:

زمين لرزه در انديمشك خسارت جدی نداشت/ تشكيل ستاد بحران

زمين لرزه در انديمشك خسارت جدی نداشت/ تشكيل ستاد بحران

انديمشك ـ خبرگزاري مهر: فرماندار انديمشك از عدم تلفات جاني و خسارت جدی در نتيجه وقوع زمين لرزه مورموری ایلام در اين شهر خبر داد.

حمیدرضا گودرزي در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار كرد: ساعت هفت و دو دقيقه صبح امروز در مناطق مورموري و موسيان شهر آبدانان استان ايلام زلزه اي با شدت 6/1 ريشتر رخ داد که در نتيجه اين زلزله در شهرهاي انديمشك، اهواز، شوش و دزفول نيز زمين لزره هايي به وقوع پيوست.

وي افزود: استان ايلام از طريق دو راه به شهر انديمشك متصل مي شود كه به طور متوسط 60 كيلومتر با انديمشك فاصله دارد. به علت اینکه این زمین لرزه نسبت به دیگر شهرهای خوزستان در اندیمشک شدت بیشتری داشت، ستاد بحران در اين شهرستان تشكيل شد.

فرماندار انديمشك تصریح کرد: با بررسي هاي به عمل آمده ستاد بحران مشخص شد كه تنها ديوار يك ساختمان در بخش الوار گرمسيري اندیمشک تخريب شده است. همچنين يك كودك بر اثر بازي دچار آسيب بسيار كم از ناحيه سر شده و هيچ مشكلي نيز از نظر سلامتي براي وي پيش نيامده است.

گودرزی با بیان اینکه نيروهاي سپاه براي امداد به مناطق زلزله زده اعزام شده اند، تصريح كرد: طي تماس تلفني كه با فرماندار شهر آبدانان داشتيم براي آب و چادر اعلام نياز شده است. در صورتي كه استاندار و معاون دستوري مبني بر كمك اعلام كند حتما اين كار را انجام خواهيم داد و نيروهاي خود را اعزام مي كنيم. تاكنون هيچ دستوري براي ما صادر نشده است.

وی در پايان گفت: اين زلزله پس لرزه هاي زيادي داشته است و امكان وقوع پس لرزه هاي بعدي نيز وجود دارد اما به طور كلي شدت اين پس لرزه ها در حال كم شدن است. مسئولين اين شهرستان كماكان آمادگي لازم را دارند.

کد خبر 2352224

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha