۲۷ مرداد ۱۳۹۳، ۱۳:۳۷

امیر قلعه‌نویی در نشست خبری:

لال باشم یاحرف بزنم جریمه می‌شوم/ امیدواریم برابر سایپا نتیجه خوبی بگیریم

لال باشم یاحرف بزنم جریمه می‌شوم/ امیدواریم برابر سایپا نتیجه خوبی بگیریم

سرمربی تیم فوتبال استقلال قبل از دیدار تیمش برابر سایپا با اشاره به اینکه هرکاری انجام دهد، بعضی‌ها هستند که از او ایراد می‌گیرند، گفت: چه حرف بزنم و چه نزنم از سوی کمیته انضباطی جریمه می‌شوم.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر قلعه‌نویی که بعدازظهر امروز دوشنبه در سالن کنفرانس سازمان لیگ با خبرنگاران گفتگو می کرد، ابتدا درگذشت مهدی نفر از خبرنگاران رسانه های ورزشی را تسلیت گفت و افزود: مرحوم نفر خبرنگاری متعهد و صالح بود که حرمت قلمش را حفظ کرد و هر چند در حوزه پرسپولیس کار می کرد اما قلمش ملی بود. هرچند او همیشه پیش ما زنده است اما حیف شد که خیلی زود از میان ما رفت.

وی افزود: خبرنگاران واقعی همیشه راه راست و درست را انتخاب می‌کنند و قلم شان در راستای منافع ملی است. البته هستند افرادی هم که خبربیار هستند و حرمت جایگاه قلم را نگه نمی‌دارند. من این مصیبت را به خانواده مرحوم نفر و همه خبرنگاران واقعی تسلیت می‌گویم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در ادامه در خصوص تیم فوتبال سایپا هم اینگونه اظهار نظر کرد: سایپا را کاملا آنالیز کردیم، آنها تیمی با برنامه بوده که در خط دفاع و حمله بسبار خوب هستند. البته در این هفته تنها روی بحث روحی - روانی کار کردیم و امیدواریم در این بازی نتیجه خوبی را بدست آوردیم.

وی در مورد مشکلات خط دفاعی این تیم هم اظهار کرد: در این بازی تغییرات زیادی را در خط دفاعی ایجاد می‌کنیم اما امروز ما 2 مشکل داریم. ابتدا تیم از نظر بدنی بالانس نیست و متاسفانه برخی از بازیکنان‌مان در روزهای آخر به تیم اضافه شده و نتوانستند به خوبی در کنار تیم‌مان بازی کنند.

قلعه‌نویی اضافه کرد: مشکل دیگر به در اختیار نداشتن بازیکنان اصلی خط دفاعی‌مان بار می‌گیرد که به دلیل مصدومیت نمی‌توانیم از آنها استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه تیمش برابر سپاهان بازی خوب و هجومی را ارائه کرد، یادآور شد: در 3 بازی ابتدای فصل‌مان هجومی بازی کردیم و اگر کسی نمی‌خواهد این موضوع را بپذیرد، به خودش مربوط است. من هرکاری انجام دهم، از من ایراد می‌گیرند زیرا اطلاعات کافی در مورد فوتبال ندارند. به عنوان نمونه منچستر در نخستین بازی خود در لیگ برتر انگلستان باخت و این نشان می‌دهد برخی تیم‌ها برای رسیدن به هماهنگی کامل نیاز به زمان دارند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال با اشاره به اینکه همیشه دنبال جوانگرایی بوده، در مورد جریمه شدنش از سوی کمیته انضباطی اظهار کرد: بعد از بازی حرفی نزدم که جریمه شوم و تنها گفتم باید لال باشیم و چیزی نگوییم. حالا که قرار است لال باشیم و باز هم جریمه شویم با اجازه آقای حسن‌زاده از این به بعد حرف می‌زنیم که دیگر وقتی جریمه شدیم مشکلی نباشد. این را دیگر نمی‌دانم چرا بابت حرف نزدن باید جریمه شویم. حکم کمیته انضباطی حکم خوبی بوده است!

کد خبر 2352342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha