۲۷ مرداد ۱۳۹۳، ۱۵:۴۳

گل‌محمدی در نشست خبری:

اشتباهات داوری عامل قعرنشینی ذوب‌آهن است/ باید راه‌آهن را ببریم

اشتباهات داوری عامل قعرنشینی ذوب‌آهن است/ باید راه‌آهن را ببریم

اصفهان – خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: اشتباهات داوری عامل نتایج اخیر ذوب‌آهن بوده و ما تلاش می‌کنیم که در بازی‌های آینده این مشکل را برطرف کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل راه‌آهن تهران در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی با اشاره به شرایط بازی، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: با توجه به شرایط تیم ذوب‌آهن در جدول رده‌بندی، باید در این مسابقه به پیروزی برسیم. در این بازی با تیمی بازی می‌کنیم که برای کسب حداقل امتیاز بازی به میدان می‌آید و این تیم با لایه‌های دفاعی زیاد از دروازه دفاع می‌کند.

وی افزود: باید از نظر شیوه بازی تیم را تقویت کنیم و از خطوط مختلف این تیم عبور کرده و با ارسال از جناحین و شوتزنی، دروازه حریف را باز کنیم؛ بازی راحتی نداریم و انگیزه بسیاری برای کسب سه امتیاز این بازی به دست آورده‌ایم زیرا باید خودمان را بالاتر بکشانیم.

سرمربی ذوب‌آهن با بیان اینکه تیم ما در هفته‌های گذشته مشکلات گلزنی داشته، بیان داشت: در هفته‌های گذشته ما مشکلات گلزنی بسیاری داشته‌ایم و امیدوار هستم که فردا بتوانیم در این زمینه موفق باشیم و اتفاقاتی نظیر آنچه در داوری دیدار گذشته برای ما رخ داد، در این بازی مشکل‌ساز نباشد.

وی با بیان اینکه ذوب‌آهن در زمینه بازیکنان خط هجومی خود با بدشانسی‌های بسیاری مواجه شده، اظهار کرد: مسعود شجاعی دیر به تمرینات اضافه شده و حسن‌زاده به دلیل تصادف خود با مصدومیت مواجه شده و نزدیک به یک ماه از میادین به دور است؛ همچنین مهدی رجب‌زاده با مصدومیت به تمرینات اضافه شد و بدشانسی‌ها به خط حمله ما ضربات بسیاری زد.

گل‌محمدی گفت: خوشحالی من از این است که در هر بازی موقعیت خلق می‌کنیم و بدون شک مشکل عدم گلزنی در ادامه برای تیم ما وجود ندارد و به قول معروف عروسی به کوچه ما هم می‌آید؛ در این چند بازی گل نخست را وارد دروازه حریف نکرده‌ایم و امیدوارم این مساله در ادامه وجود نداشته باشد.

وی با بیان اینکه تیم ما در بازی‌های گذشته روند رو به رشدی داشته، تصریح کرد: پیشرفت تیم باعث می‌شود که تیم ما اعتماد به نفس لازم را داشته باشد و ما تمرینات خوبی انجام داده‌ایم و از نظر بدنی آماده هستیم اما مصدومیت‌ها و دیر اضافه شدن بازیکنان به تیم ما ضربه‌های بسیاری وارد کرده است.

سرمربی ذوب‌آهن در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر درباره اینکه چرا ذوب‌آهن در بازی‌های اخیر خود به گرفتن یک امتیاز راضی نبوده، ادامه داد: به هر حال گرفتن یک امتیاز در خانه حریف استراتژی تمام تیم‌ها به شمار می‌رود و آنها سعی می‌کنند که حداقل امتیاز را در خانه حریف کسب کنند اما به عنوان مثال ما در بازی نخست سه گل دریافت کردیم که روی اتفاقات و اشتباهات داوری صورت گرفته و همه آن را تأیید کردند.

وی افزود: در بازی با تراکتورسازی نیز یک پنالتی صحیح برای ما گرفته نشد و این مشکلات در همه بازی‌ها وجود داشته و مزید بر علت شده که ما گلزنی نداشته باشیم.

گل‌محمدی  در پایان گفت: اگر مشکلات داوری وجود نداشت، تیم ما تا کنون 5 امتیاز کسب کرده بود و امیدوارم که روند عدم کسب نتیجه تیم در بازی فردا جبران شود.

کد خبر 2352532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha