۲۸ مرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۴۴

رئیس کمیته المپیک:

بیشترین مدال‌آوری سهم کشتی است/ كشتي‌گيران حق دارند دلخور باشند

بیشترین مدال‌آوری سهم کشتی است/ كشتي‌گيران حق دارند دلخور باشند

رئیس کمیته المپیک در حاشيه مراسم تجليل از افتخارآفرينان تيم هاي ملي كشتي گفت: کشتی بیشترین سهم مدال آوری در بازیهای آسیایی و المپیک را دارد و آمار و ارقام این امر را اثبات می کند.

به گزارش خبرگزاري مهر، کیومرث هاشمی با بیان این مطلب افزود: این روزها کشتی گیران فشار و سختی های زیادی را تحمل می کنند. در ضربان 200 تا 220 تمرین می کنند و برای دو میدان بزرگ جهانی و المپیک آماده می شوند كه مطمئنا برگزاری مراسم های تقدیر این چنینی به ورزش ملی ما کمک می کند.

وی با اشاره به اینکه حمایت ها از کشتی گیران قابل تقدیر است اظهار داشت: آمار و ارقام حضور تیم های ایران در رقابتهای المپیک و بازیهای آسیایی نشان می دهد که کشتی بیشترین سهم مدال و مدال طلا را در میان تمامی رشته های ما در طول تاریخ شرکت ما در این رویدادهای بسیار مهم دارد.

هاشمی افزود: دلخوری از کم توجهی به کشتی به حق است و مشروعیت ما در کمیته المپیک به واسطه حضور قهرمانان است. ما در کنار خانواده بزرگ کشتی هستیم و در صدد آنیم شرایطی فراهم کنیم تا کمترین فشار بر روی کشتی گیران ما باشد. این کار سختی است که کشتی گیران در فاصله کوتاه 2 بار برای دو رویداد مهم وزن کم می کنند و به مصاف رقبای سرسخت خود در رقابتهای جهانی و بازیهای آسیایی بروند.

وی خاطرنشان کرد: کشتی در رگ و ریشه تمام ایرانی ها است و امیدوارم کشتی گیران بتوانند در میادین مهم پیش رو با رشادت مبارزه کنند.

دوشنبه شب بانک پاسارگاد طی مراسمی از افتخارآفرینان تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی در رقابت های جام های جهانی سال 2014، با اهدای هدایایی قدردانی کرد.

کد خبر 2352932

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha