۲۸ مرداد ۱۳۹۳، ۱۵:۲۱

نصرت ایراندوست:

هدف‌مان پیروزی برابر پرسپولیس است/ نشنیدم به قایقران اهانت شود

هدف‌مان پیروزی برابر پرسپولیس است/ نشنیدم به قایقران اهانت شود

سرمربی تیم فوتبال ملوان با بیان اینکه اگر مشکلی در تیم وجود دارد، خودش مقصر آن است، گفت: و امیدواریم با پیروزی در بازی با پرسپولیس، دل هواداران را شاد کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، نصرت ایراندوست در مورد دیدار تیمش برابر پرسپولیس در هفته چهارم رقابتهای لیگ برتر، ضمن بیان مطلب فوق گفت: بازی با پرسپولیس همیشه برای‌مان حساس است اما تمام تلاش‌مان را به کار می‌بندیم تا در این بازی نتیجه لازم را کسب کنیم.

وی با ابراز امیدواری از اینکه مازیار زارع به این بازی می‌‎رسد، تاکید کرد: مازیار زارع مصدوم است و اصرار کردیم تمرین نکند اما با آمپول زدن تمرین کرد. البته پزشک تیم گفت این آمپول‌ها عوارض ندارد و او می‌تواند برابر پرسپولیس به میدان برود.

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در مورد اظهار نظر علی دایی که گفته است ملوان تیم ناشناخته‌ای است، اضافه کرد: ملوان همیشه تیم شناخته شده‌ای بوده و هست. در این بازی عملکرد خودمان را انجام داده و امیدواریم با پیروزی در این بازی مهم، دل هواداران را شاد کنیم.

وی در مورد عدم گلزنی بازیکنان تیمش تاکید کرد: همه از ما گل می‌خواهند، 30 بازی صفر بر صفر کنیم، به جایی نمی‌رسیم. 3 مساوی با یک برد برابر است، پس پیروزی در یک مسابقه مهمتر از گرفتن 3 مساوی است و ما تلاش می‌کنیم که در این زمینه موفق باشیم.

ایراندوست با اشاره به اینکه خواستار به خدمت گرفتن ادینیو بود، یادآور شد: همه شرایط مهیا بود و حتی چندین مرتبه با ادینیو تماس گرفته شد اما مدیر برنامه او به پرداخت‌های ملوان اعتماد نکرد. 

وی با خواندن سوره والعصر و توضیح در مورد این سوره، تاکید کرد: امیدوارم همه دوستداران ملوان مقابل مشکلات صبور بوده و به تیم کمک کنند. امروزه هرجای دنیا بروید، ایرانی‌هایی هستند که طرفدار ملوان هستند و ما وظیف دایم مردم را راضی نگه داریم.

سرمربی تیم فوتبال ملوان با بیان اینکه آنچه به نفع شهرش، تیم ملوان و هواداران که فقط مخصوص انزلی نبوده و در همه جای دنیا وجود دارند، را انجام می‌دهد، تاکید کرد: دوستی در بانک به من گفت شما متوجه نشدید که به سیروس قایقران در تبریز توهین شد و گفتم متوجه نشدم. اگر متوجه شده بودم حتما در مورد آن صحبت می‌کردم زیرا تبریز یک شهریار دارد که من به او علاقه دارم و ما هم در گیلان شهریاری به نام قایقران داریم که سردار جنگل هم بود.

وی در مورد مشکلات گلزنی تیمش در بازی با تراکتورسازی هم اینگونه اظهار نظر کرد: من در 20 دقیقه پایانی بازی با تراکتورسازی، تیم را هجومی کردم و ریسک‌های موجود در آن بازی را پذیرفتم تا به گل برسیم. من آرمان رمضانی را به میدان فرستادم اما او نتوانست انتظارات و خواسته من را در زمین اجرا کند. او مقصر نیست زیرا من این بازیکن را به میدان فرستادم. اگر به او بیشتر تمرین دهم تا آماده‌تر شود، در زمین موفق می‌شود.

ایراندوست در پایان گفت: من امیدوارم و انسان به امید زنده است، خوشحالم  محیط داخلی تیم ما بسیار خوب است و همه با همدلی برای موفقیت تلاش می‌کنند. اگر مشکلی هم وجود دارد، مقصر من هستم. 

 

کد خبر 2353214

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha