۲۸ مرداد ۱۳۹۳، ۱۶:۱۷

حاج علی بیگی؛

نتایج جشنواره هنری قرآنی قدر رمضان اعلام شد

نتایج جشنواره هنری قرآنی قدر رمضان اعلام شد

اراک-خبرگزاری مهر: معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی از اعلام نتایج جشنواره هنری قرآنی قدر رمضان خبر داد.

علیرضا حاجی علی بیگی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: هیئت داوران نتایج داوری هر یک از رشته های خوشنویسی، هنرهای تجسمی و عکس، را پس از نقد و بررسی های دقیق آثار جشنواره هنری قرآنی قدر اعلام کرد.

وی با بیان اینکه این جشنواره در رشته های خوشنویسی، هنرهای تجسمی و عکس برگزار شد، گفت: در رشته خوشنویسی هنرمندان در دو بخش نسخ و ثلث با یکدیگر رقابت کردند.
معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی با بیان اینکه در بخش نسخ «سمانه یعقوبی» و «محمود رمضانی» شایسته تقدیر شدند، ادامه داد: در بخش نسخ «مریم خواجه رسولی»، «مبارک آبادی» و «سید مهرداد حسینی مقدم» نفرات اول تا سوم معرفی شدند.

حاج علی بیگی با اشاره به اینکه در بخش ثلث « اسماعیل مقدسی»، «سید محمد حکمتی» و نفر «سیدمهرداد شریفی» رتبه های اول تا سوم را کسب کردند، افزود: در این بخش « اشرف محمدی» و «محمد رضا خسروی زاده» شایسته تقدیر شناخته شدند.

 وی با بیان اینکه در رشته هنرهای تجسمی هنرمندان در دو بخش تایپوگرافی و تصویرسازی با یکدیگر رقابت کردند، اضافه کرد: در بخش تایپوگـرافی «عاطفه رجبی»، «علی شفیعی» و «حامد سعیدی» به ترتیب حائز رتبه های اول تا سوم شدند

معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی با اشاره به اینکه در بخش تایپوگـرافی «مقداد شیرعلی» شایسته تقدیر شد، اظهار کرد: در بخش تصویرسازی «مهدی محمدی» موفق به کسب رتبه برتر این رشته جشنواره شد.

حاج علی بیگی با بیان اینکه در بخش عکس با موضوع قرآن، کتاب زندگی نیز به ترتیب «سعید رضا مقصودی»، «سید حسین موسوی» و «عادل عزیزی» موفق به کسب رتبه های اول تا سوم شدند.

وی با تاکید بر اینکه «محمد وروانی» و «پونه بساکی» در بخش عکس شایسته تقدیر شناخته شدند، تصریح کرد: در آینده نزدیک و طی مراسمی از برگزیدگان این جشنواره با اهداء لوح و جوایز تقدیر می شود.
 

کد خبر 2353343

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha