۲۹ مرداد ۱۳۹۳، ۱۶:۲۳

میلاد فخرالدینی:

توانایی باز کردن دروازه‌ هر تیمی را داریم

توانایی باز کردن دروازه‌ هر تیمی را داریم

مدافع هافبک استقلال می‌گوید با تلاش کادرفنی، مشکلات ساختار دفاعی استقلال حل می‌شود و هواداران نباید از این جهت نگران باشند.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، میلاد فخرالدینی درباره بازی روز گذشته این تیم برابر سایپا که با برتری سه بر دو استقلال به پایان رسید، ضمن بیان مطلب فوق گفت: دیدار ما برابر سایپا، بازی سختی بود ولی توانستیم برنده از زمین بیرون بیاییم.

وی با بیان اینکه مهمترین موضوع کسب 3 امتیاز بود که با تلاش بازیکنان تا دقیقه آخر این اتفاق رخ داد، افزود: قبل از بازی هم گفته بودم بازی برابر تیم‌هایی مانند سایپا بسیار سخت است اما توانستیم هر دو بار عقب ماندگی را جبران کنیم و با برگشت به موقع به جریان بازی در نهایت به سه امتیاز بازی دست یافتیم.

مدافع - هافبک تیم فوتبال استقلال در مورد مشکلات ساختار دفاعی استقلال ادامه داد: متاسفانه در گل خوردن مشکل داریم. اگر بتوانیم این مشکل را رفع کنیم توانایی باز کردن دروازه همه تیم‌های لیگ را داریم. البته این مساله با گذشت زمان حتما بهتر می‌شود چراکه کادرفنی تیم به دنبال حل مشکلات فعلی است و هواداران از این جهت نگران نباشند.

وی درباره شرایط بازی با پیکان یادآور شد: متاسفانه در شرایط بدی به مصاف پیکان می‌رویم زیرا پیکان امتیازات لازم را جمع آوری نکرده و در این بازی هم با انگیزه جبران وارد زمین می‌شوند. بازی بسیار سختی را پیش رو داریم اما برای حرکت در مسیر قهرمانی باید هر تیمی را شکست بدهیم.

فخرالدینی در مورد وضعیت جسمانی خود هم گفت: متاسفانه از ناحیه همسترینگ درد دارم اما با تلاش کادر پزشکی استقلال توانستیم این بازی در خدمت تیم باشم و مطمئنا با ادامه این روند به بازی با پیکان خواهم رسید.

کد خبر 2354145

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha