۲۹ مرداد ۱۳۹۳، ۱۸:۵۰

هفته چهارم لیگ برتر؛

شکست پرسپولیس برابر ملوان در نیمه اول

شکست پرسپولیس برابر ملوان در نیمه اول

نیمه نخست دیدار تیم‌های فوتبال ملوان بندرانزلی و پرسپولیس در هفته چهارم لیگ برتر با برتری شاگردان نصرت ایراندوست به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، هفته چهارم از رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور عصر امروز چهارشنبه با برگزاری یک دیدار پیگیری شد و طی آن تیم‌های فوتبال ملوان بندرانزلی و پرسپولیس برابر هم به میدان رفتند که در پایان نیمه نخست تیم ملوان با نتیجه 2 بر یک برابر پرسپولیس به برتری رسید.

در این بازی که در ورزشگاه تختی انزلی و با قضاوت حسین زرگر در جریان است، مهرداد اولادی (6) و محسن یوسفی (44) برای ملوان و رضا نوروزی (18- پنالتی) برای تیم پرسپولیس گل زدند. اولادی درحالی در این بازی دروازه تیم پیشین خود یعنی پرسپولیس را باز کرد که این نخستین گل ملوان در فصل جاری لیگ برتر است.

در این نیمه که تحت تاثیر گرمای هوا بود، هر دو تیم بازی متعادلی را از خود ارائه کردند. در این بین ملوانی‌‌ها بیشتر روی ضد حملات و از جناح راست خود حملاتی را روی دروازه پرسپولیس تدارک می‌دیدند و پرسپولیس بیشتر به کارهای ترکیبی خط هافبک و ضربات از راه دور مهاجمانش دل بسته بود.

البته ملوانی‌ها خیلی زود و روی یک ضریه ایستگاهی که از جناح راست روی دروازه پرسپولیس ارسال شد، به گل رسیدند. سعید رمضانی این توپ را ارسال کرد که پس از یک رفت و برگشت و اشتباه مدافعان پرسپولیس در دفع توپ و یارگیری، گل نخست ملوان با ضربه مهرداد اولادی به ثمر رسید.

این گل تنها 12 دقیقه دوام داشت زیرا در دقیقه 17 مسابقه، توپ به دست دلاوری یکی از مدافعان ملوان برخورد کرد و حسین زرگر اعلام یک ضربه پنالتی به سود پرسپولیس کرد. نوروزی پشت توپ قرار گرفت و در دقیقه 18 نخستین گل خود در این فصل و گل تساوی پرسپولیس را به ثمر رساند.

پس از این گل بازی تقریبا متعادل پیش رفت و هیچکدام از دو تیم موقعیت‌های صددرصد گلزنی بدست نیاوردند اما در شرایطی که لحظاتی به پایان این نیمه باقی‌ مانده بود، باز هم ملوانی‌ها روی اشتباه خط دفاع پرسپولیس به گل رسیدند. سالارزاده در میان اشتباهات خط دفاعی توپ را به یوسفی رساند و او هم در یک موقعیت تک به تک دروازه سرخپوشان پایتخت را باز کرد.

در دقیقه 31 این نیمه مهرداد کفشگری هافبک تیم پرسپولیس به دلیل مصدومیت جای خود را به رضا حقیقی داد. 

کد خبر 2354235

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha