۲۹ مرداد ۱۳۹۳، ۲۰:۲۰

دایی پس از دومین باخت پرسپولیس:

مستحق باخت برابر ملوان نبودیم/ مشکلات را حل می‌کنیم و بزودی برمی‌گردیم!

مستحق باخت برابر ملوان نبودیم/ مشکلات را حل می‌کنیم و بزودی برمی‌گردیم!

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است بازیکنان ملوان باهوش‌تر از نفرات تیمش بودند و توانستند در این بازی به پیروزی برسند. علی دایی همچنین تاکید کرد بزودی مشکلات تیمش را حل خواهد کرد تا سرخپوشان دوباره به روزهای خوب بازگردند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی دایی پس از شکست 2 بر یک تیمش مقابل ملوان در هفته چهارم رقابتهای لیگ برتر باشگاه‌های کشور، ضمن بیان مطلب فوق گفت: بازی را بد شروع کردیم اما تیم ملوان روی اشتباه بازیکنان‌مان به گل رسید. البته ما بعد از این گل روی دروازه حریف فشار آوردیم و به گل تساوی رسیدیم اما روی اشتباه ساده خط دفاع، گل دوم را دریافت کردیم.

وی با اشاره به اینکه هر دو گلی که تیمش دریافت کرد، روی اشتباه فردی بود خصوصا گل دوم که یک توپ ساده را بازیکنان این تیم از دست دادند، اضافه کرد: ملوانی‌ها در این بازی از ما با هوش‌تر عمل کردند. در نیمه دوم شرایط خیلی فرق کرد و فشار زیادی آوردیم و موقعیت‌های خوبی را خلق کردیم اما نتوانستیم به گل برسیم. 

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه تاکید کرد: در این بازی خصوصا در نیمه دوم اصلا مستحق باخت نبودیم اما این اتفاقات از جذابیت‌های فوتبال است. متاسفانه هرکاری انجام دادیم که به گل برسیم، این اتفاق رخ نداد و در نهایت نتوانستیم دروازه ملوان را باز کنیم. 

وی با بیان اینکه مطمئنا باید نقاط ضعف را برطرف کند، در مورد اینکه تیمش بعد از این بازی دوباره به لیگ برمی‌گردد، خاطرنشان کرد: پرسپولیس باید برگردد و سعی می‌کنیم مشکلات را حل کرده و به روزهای خوب بازگردیم. البته ما هر وقت می‌بریم یا مساوی می‌کنیم، هم مورد انتقاد قرار می‌گیریم، چه برسد به اینکه ببازیم. البته باید در هفته‌های آینده بهتر از این بازی کنیم و نتایجی که در اوایل لیگ گرفته‌ایم را در هفته‌های آینده جبران کنیم.

دایی با اشاره به اینکه ملوان در نیمه دوم یک موقعیت صددرصد گلزنی را از دست داد و به گل سوم نرسید، تصریح کرد: باید به ملوانی‌ها به خاطر بازی خوب و رسیدن به این پیروزی تبریک بگویم. البته در مورد مسائل فنی تیم ملوان صحبت نمی‌کنم.

وی ادامه داد: هواداران پرسپولیس به ما منت می‌گذارند که به خاطر این باخت و نتایج اخیر چیزی به ما نمی‌گویند. البته بازیکنان ما باید غرور را کنار بگذارند تا بهتر کار کرده و نقاط ضعف‌مان را از بین ببریم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه تیمش پس از باخت مقابل ملوان دچار حاشیه‌ نمی‌شود، یادآور شد: به این مسائل کاری ندارم. متاسفانه در این بازی مقابل ملوان چند توپ ساده را لو دادیم که همین مساله باعث شد از این تیم عقب بیفتیم و نتوانستیم نتیجه را جبران کنیم.

وی با بیان اینکه موقعیت‌هایی که باید تبدیل به گل می‌کردیم به گل تبدیل نشد و همین مسائل برای ما حواشی ایجاد می‌کند، تاکید کرد: فکر می‌کنم بازیکنانم بازی را آسان گرفته بودند و با این شرایط به زمین رفته بودند. ند ضدحمله خوب را داشتیم و حتی در یک موقعیت 4 به 2 هم قرار گرفتیم ولی آن را راحت از دست دادیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد تاثیر جدایی خلعتبری و سیدجلال از این تیم گفت: قرارداد آنها تمام شده بود و کاری نمی‌توانستیم انجام دهیم. ما خیلی از بازیکنان خوبمان را از دست دادیم و نمی‌توانستیم به زور آنها را نگه داریم.

کد خبر 2354277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha