۳۰ مرداد ۱۳۹۳، ۱۵:۱۶

سالاری:

اراضی پرورش میگوی استان بوشهر 63 درصد افزایش می‌یابد

اراضی پرورش میگوی استان بوشهر 63 درصد افزایش می‌یابد

بوشهر - خبرگزاری مهر: استاندار بوشهر گفت: اراضی پرورش میگوی استان بوشهر امسال از 11 هکتار به 18 هکتار خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی سالاری ظهر پنجشنبه در نشست با مسئولان امور اقتصادی و سرمایه‌گذاری استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر دارای ظرفیت‌های بسیار خوبی برای پرورش میگو است و بخش قابل توجهی از میگوی کشور در این استان تولید می‌شود.

وی در ادامه بیان داشت: در حال حاضر در 11 هزار هکتار از اراضی ساحلی استان انجام می‌شود که امسال هفت هزار هکتار نیز به این اراضی اضافه خواهد شد و زیرساخت‌های مورد نیاز مستقر می‌شود که اراضی پرورش میگوی استان بوشهر به 18 هزار هکتار خواهد رسید.

استاندار بوشهر به دیگر ظرفیت‌های استان بوشهر در بخش‌های مختلف از جمله  گردشگری، کشاورزی، آبزیان و صنعت اشاره کرد و افزود: باید از این ظرفیت‌ها به خوبی استفاده کنیم و زیرساخت‌های مورد نیاز برای توسعه آنها فراهم شود.

توسعه مناسبات تجاری استان بوشهر با کشورهای حوزه خلیج فارس

وی به روند توسعه‌ای اقتصاد استان بوشهر اشاره کرد و ادامه داد: بسته‌های سرمایه‌گذاری در استان بوشهر تدوین شده است که می‌تواند نقش بسیار مهمی در حضور گسترده سرمایه‌گذاران در استان داشته باشد.

سالاری ادامه داد: از اقدامات بسیار مهم دیگری که در توسعه بوشهر نقشی اساسی خواهد داشت، تصویب منطقه آزاد تجاری در بوشهر است که در اشتغال و درآمدزایی نقشی بسیار مهم و اساسی خواهد داشت.

وی بر لزوم تلاش برای تقویت بخش سرمایه‌گذاری استان بوشهر تاکید کرد و خاطرنشان ساخت: توسعه مناسبات تجاری استان بوشهر با کشورهای حوزه خلیج فارس از اهداف و برنامه‌های ما بوده است که اقدامات خوبی نیز در این زمینه صورت گرفته است.

کد خبر 2354628

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha