۳۰ مرداد ۱۳۹۳، ۱۹:۳۱

ابراهیمی:

مجوز نسل سوم و چهارم تلفن همراه در هفته دولت صادر می شود

مجوز نسل سوم و چهارم تلفن همراه در هفته دولت صادر می شود

تبریز- خبرگزاری مهر: مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: تلاش می کنیم در هفته دولت شاهد صدور مجوز نسل سوم و چهارم تلفن همراه باشیم تا مردم بتوانند از این امکانات نیز بهره مند شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، کاظم ابراهیمی ظهر پنجشنبه در در مراسم افتتاح پروژه های ارتباطات و فناوری اطلاعات در آذربایجان شرقی اظهار داشت: برای ایجاد امکانات سیستم های موبایل، تلفن ثابت و تامین اینترنت در آذربایجان شرقی مبلغ 156 میلیارد ریال هزینه کرده ایم تا مردم این مناطق بتوانند تجهیزات بهتری در اختیار داشته باشند.

وی ادامه داد: همچنین 574 ایستگاه تلقن موبایل در این استان راه اندازی و نوسازی شده و این استان آمادگی لازم برای اجرای طرح نسل سوم تلفن همراه را دارد که امیدواریم در طول هفته دولت شاهد به بار نشستن نسل سوم تلفن همراه و در کنار آن صدور مجوز برای نسل چهارم نیز باشیم.

ابراهیمی با بیان اینکه این استان از جمله استان های پیشرو در استفاده از تجهیزات نوری است، گفت: در هفته دولت شاهد نصب 35 کافو نوری در استان خواهیم بود.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با اشاره به پوشش کامل تلفن های همراه در جاده های اصلی و فرعی استان گفت: در جاده های فرعی نیز شاهد پوشش بالای خط دهی هستیم هرچند نباید از تقویت خط دهی در نقاط مختلف غافل شویم.

وی افزود: همچنین در جریان زلزله ارسباران نوسازی 62 مسجدو مدرسه را متقبل شدیم که چهار میلیارد تومان در این راستا هزینه کرده ایم.

کد خبر 2354693

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha