۳۱ مرداد ۱۳۹۳، ۱۹:۱۷

دبیری:

تعیین تعرفه های بالا برای درمان گردشگران سلامت باعث کاهش تعداد آنها در تبریز می شود

تعیین تعرفه های بالا برای درمان گردشگران سلامت باعث کاهش تعداد آنها در تبریز می شود

تبریز – خبرگزاری مهر: رئیس شورای کلانشهر تبریز گفت: تعیین تعرفه های بالا برای درمان گردشگران سلامت باعث کاهش تعداد آنها در تبریز می شود و نباید در این موضوع افراط کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، شهرام دبیری بعداز ظهر جمعه در همایش پزشکان آذربایجان شرقی در تبریز با تاکید بر اینکه تبریز به یکی از اصلی ترین مقاصد گردشگران سلامت منطقه تبدیل شده است، افزود: هرساله تعداد زیادی از هموطنان سایر استان ها و نیز گردشگران خارجی سلامت از کشورهای همسایه به تبریز سفر می کنند و از امکانات و مراکز درمانی این شهر استفاده می کنند.

وی با تاکید بر ضرورت حفظ اعتدال در تعرفه گذاری خدمات بهداشتی و درمانی به این اتباع خارجی گفت: باید با ایجاد مراکز جدید و نیز ارائه خدمات بهتر جایگاه تبریز را به عنوان قطب گردشگری سلامت حفظ کرده و حتی ارتقا بخشیم.

دبیری از ایجاد مجتمع جدید و با امکانات بالا در شهرک خاوران تبریز خبر داد و اظهار داشت: تبریز به ایجاد این مراکز و بیمارستان های بزرگ و پیشرفته نیاز دارد چراکه امکانات فعلی جوابگوی نیازها نیست.

وی همچنین از انتقال سازمان نظام پزشکی استان به مجتمع پزشکان خاوران تبریز خبر داد و گفت: اتباع و گردشگران سلامت ورودی به تبریز از کشورهای همسایه و به خصوص آذری زبان به اندازه کافی به پزشکان تبریزی اعتماد دارند و آنها می دانند که خدمات پزشکی در کشور باصرفه است.

دبیری با اشاره به راه اندازی خانه های سلامت در تبریز نیز اظهار داشت: باید شهرداران مناطق ده گانه تبریز نسبت به تاسیس مراکز پایش و کنترل سلامت جدی باشند چراکه اعضای شورای شهر به شدت پیگیر این موضوع هستند.

کد خبر 2355058

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha