۱ شهریور ۱۳۹۳، ۱۰:۲۲

پنجعلی در گفتگو با مهر:

دایی بدشانسی آورده است/ نظر تعدادی از پیشکسوتان پرسپولیس تخریبی است

دایی بدشانسی آورده است/ نظر تعدادی از پیشکسوتان پرسپولیس تخریبی است

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه علی دایی این فصل بدشانسی آورده است، گفت: نظر تعدادی از پیشکسوتان پرسپولیس در این چند هفته تخریبی بوده است و این نظرات به پرسپولیس ضربه می‌زند.

محمد پنجعلی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره آخرین شرایط تیم فوتبال پرسپولیس برای بازی با پدیده مشهد در هفته پنجم لیگ اظهار کرد: از وقتی که از انزلی بازگشته‌ایم تمرینات را پیگیری کرده‌ایم. از بازیکنان خواستیم باخت مقابل ملوان را فراموش کنند و با روحیه خوب خود را برای بازی با پدیده مشهد آماده کنند.

وی درباره دلایل باخت پرسپولیس به ملوان تاکید کرد: صحبت در اینباره در حیطه من نیست ولی بازیکنان پرسپولیس در آن بازی، خودشان نبودند. هر چه بوده تمام شده است و حالا باید سه امتیاز دیدار با پدیده را کسب کنیم.

سرپرست پرسپولیس با اشاره به مصدومیت رضا نوروزی، درباره احتمال خارج کردن نام این بازیکن از فهرست سرخپوشان هم گفت: باید دید شرایط چطور می‌شود. الان نمی‌توان با قطعیت نظر داد که چه کار کنیم. من خودم با رضا درباره آسیب دیدگی‌اش صحبت کردم و باید دید کادر فنی چه تصمیمی خواهد گرفت.

پنجعلی همچنین درباره احتمال حضور کریم انصاریفرد در پرسپولیس به جای نوروزی گفت: صحبتی از انصاریفرد نشده و من چیزی در اینباره نشنیده‌ام.

وی درباره سایر مصدومان پرسپولیس تصریح کرد: به جز رضا نوروزی، هادی نوروزی، مهدی دغاغله و حمید علی عسگری هم مصدوم هستند. دایی این فصل واقعا بدشانسی آورده است. امیدوارم بتوانیم با شرایطی که داریم کنار بیاییم.

سرپرست پرسپولیس در پاسخ به سئوالی مبنی بر انتقادات تند بعضی از پیشکسوتان بعد از بازی با ملوان انزلی، یادآور شد: به نظرم انتقادات بعد از هر شکست طبیعی است ولی این انتقادات نباید تخریبی باشد. متاسفانه تعدادی از پیشکسوتان از هفته اول دنبال تخریب تیم هستند. در حالی که پرسپولیسی واقعی فردی است که دلش برای تیم بسوزد و به جای مصاحبه، کمک کند.

پنجعلی افزود: در همین مدت تعدادی از پیشکسوتان با من تماس گرفته و بدون رسانه‌ای کردن مشکلات، آنها را با خودمان در میان گذاشته‌اند.

سرپرست پرسپولیس در پایان درباره پیوستن مهرداد پولادی به تیم الشحانیه قطر هم گفت: مهرداد از قبل گفته بود که به قطر می‌رود! به هر حال او بازیکن پرسپولس است و بخش حقوقی باشگاه در حال انجام اقداماتی است که پولادی را در تیم نگه دارد. ماندن پولادی می‌تواند در این شرایط کمک زیادی به ما باشد.

کد خبر 2355197

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha