۱ شهریور ۱۳۹۳، ۱۴:۰۳

پرآور:

لایحه منطقه آزاد بوشهر پس از انجام موافقت‌های اولیه تقدیم مجلس شد

لایحه منطقه آزاد بوشهر پس از انجام موافقت‌های اولیه تقدیم مجلس شد

بوشهر - خبرگزاری مهر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: لایحه منطقه آزاد بوشهر پس از انجام موافقت‌های اولیه تقدیم مجلس شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسن پرآور صبح شنبه در نشست با روسای سازمان های مردم نهاد استان بوشهر اظهار داشت: تلاش‌های بسیار خوبی به منظور توسعه استان بوشهر در ابعاد و بخش‌های مختلف صورت گرفته است و استان بوشهر هم اکنون در مسیر توسعه و پیشرفت قرار گرفته است.

وی با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته از 20 سال پیش تاکنون برای تصویب منطقه آزاد بوشهر، بیان داشت: با جدیت استاندار بوشهرو  همکاری و  پیگیری‌های دیگر مسئولان استان، امسال شاهد تصویب منطقه آزاد بوشهر بودیم که لایحه این طرح برای تصویب به مجلس شورای اسلامی تقدیم شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: استاندار بوشهر به منظور توسعه استان بوشهر همواره به دنبال توسعه راه‌های ارتباطی استان بوشهر بوده‌اند و شاهد خبرهای خوبی در زمینه طرح‌های راه آهن و آزاد راه‌ها در استان بوشهر هستیم که می تواند روند توسعه استان را شتاب دهد.

وی کاهش تحریم‌ها و موفقیت در دیپلماسی سیاسی را به عنوان برخی از دستاوردهای مهم دولت یازدهم عنوان کرد و ادامه داد: اقدامات بسیار خوبی از سوی دولت صورت گرفته است و برای اینکه این اقدامات تاثیرگذاری خود را نشان دهند به مقداری زمان نیاز است.

استان بوشهر از آرام‌ترین استان‌های کشور است

پرآور تمدید لغو تحریم ها بر علیه کشورمان را نتیجه تلاش سربازان عرصه سیاست و دیپلماسی هسته‌ای دانست و بیان داشت: هر چند مشکلاتی نیز در این زمینه وجود داشت ولی با تلاش مذاکره‌کنندگان کشورمان شاهد روند مطلوبی در این مذاکرات بودیم.

وی ادامه داد: رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم نیز یکی از برنامه‌های اساسی دولت تدبیر و امید بوده است که طی یک سال اخیر شاهد کنترل تورم و کاهش آن به صورت نقطه ای و اجرای بسته های خروج از رکود اقتصادی بوده‌ایم که به ایجاد یک ثبات انجامیده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با بیان اینکه در حال حاضر آرامش مطلوبی در استان بوشهر برقرار است، اذعان داشت: استان بوشهر دارای قومیت‌های مختلفی است ولی با این وجود از آرام‌ترین استان‌های کشور است و همدلی بسیار خوبی بین مردم وجود دارد.

وی از تلاش برای توسعه مناسبات استان بوشهر با کشور قطر خبر داد و اضافه کرد: مذاکراتی در این زمینه انجام شده است و استان بوشهر می‌تواند تامین کننده نیازهای کشور قطر برای برگزاری جام جهانی باشد که این مهم می‌تواند در توسعه اشتغال در استان نقشی اساسی داشته باشد.

کد خبر 2355507

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha